Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Domein Kasteel Van Horst

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Domein Kasteel Van Horst

    Hallo iedereen,

    Dit wkend plan ik een wandeltochtje met vriendin en kids rond het Kasteel van Horst. Het kasteel zelf is nog niet te bezichtigen, maar weet er iemand of er rondom enkele leuke fotoplekjes te vinden zijn? En dan bedoel ik niet alleen qua landschap (waar ik niet aan twijfel ) maar ook op gebied van locatie, gebouwen, brugjes ed... Alle info is zeer welkom. Bedankt alvast voor eventuele reakties

  • #2
    Re: Domein Kasteel Van Horst

    Het St-Jozefkappeltje... Nog geen 5 min wandelen. Je verlaat het kasteeldomein met het kasteel achter je en de taverne aan je linkerzijde. Je ziet dat er een smal geasfalteerd weggetje rechtdoor loopt. Dat even volgen, je kunt niet missen.
    :::[ w w w . f o t o m a c h i . m x ]::: :::[ M a c h i g l a z k i . О п т и к . B l o g ]:::

    Comment


    • #3
      Re: Domein Kasteel Van Horst

      Oorspronkelijk geplaatst door machi Bekijk bericht
      Het St-Jozefkappeltje... Nog geen 5 min wandelen. Je verlaat het kasteeldomein met het kasteel achter je en de taverne aan je linkerzijde. Je ziet dat er een smal geasfalteerd weggetje rechtdoor loopt. Dat even volgen, je kunt niet missen.
      dank je wel dat is al 1 goede tip om te onthouden...
      nog iemand een goeie tip?

      Comment


      • #4
        Re: Domein Kasteel Van Horst

        Het kasteel zelf, van langs de overkant van het linkse meer. Mooie reflecties, doe dit net voordat de zon onder de bomen is gezakt. Ik heb daar mijn (aller)beste foto ooit gemaakt, alé vind ik dan toch, echt een heel mooi kasteel. Voor de rest is er wel een leuk bos (veel teken <= de beesten hé ) en dat kapelletje dat al eerder is vermeld.

        Zeker gaan! Echt heel goede foto-trek-locatie-dinges....
        Twitter: @sam_lovesMJ - Flickr:samdg - Pixoto:sam
        Amateur fotograaf - Canon EOS 400D - Canon EF-S 18-55mm - Canon EF-S 55-250mm - Canon EF 50mm f/1.8

        Comment


        • #5
          Re: Domein Kasteel Van Horst

          Ik ben daar eind november in de buurt geweest en toen stond het kasteel deels in de steigers voor de meer dan noodzakelijke restauratiewerken.
          Als je nu zou langs willen gaan voor een mooie plaat zou dat kunnen tegenvallen (ik kan me niet voorstellen dat deze werken al klaar zouden zijn, maar zeker ben ik natuurlijk niet).
          't Is maar voor het geval je daar speciaal en van ver voor zou komen
          Maar de omgeving blijft wel mooi hoor !
          Als ik binnenkort eens de tijd heb ga ik nog wel eens kijken, voor mij is dat in de buurt. Dan post ik wel een update.
          Master the craft, and the art will follow.
          Canon 5DMkIII & 7DMkII & wat glas voor veraf en héél kortbij
          http://www.retina-natuurfotografie.be | Flickr | 500px | jAlbum

          Comment

          Working...
          X