Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Kan iedere compact flitser los van de camera gebruikt worden, hulpp

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Kan iedere compact flitser los van de camera gebruikt worden, hulpp

    Halloooo,,

    Ik heb een hulpje nodig a.u.b.
    Ik wil een compact flitser kopen voor strobis natuurlijk, op een paar gebieden heb ik niet zo veel verstand van.

    Als een flitser niet beschikt aan een draadloze bediening, kan hij als nog los van de camera gebruikt worden?? en wat houd een draadloos bediening precies in? is dat zo zinvol

    Anders, wat is een master- en slave unit precies?

    Als laatst wat dachten jullie van Metz flitsers, en dan vooral metz 50 canon


    alvast dank!!
    Grttt

  • #2
    Re: Kan iedere compact flitser los van de camera gebruikt worden, hulpp

    Oorspronkelijk geplaatst door Bera Bekijk bericht
    Halloooo,,

    Ik heb een hulpje nodig a.u.b.
    Ik wil een compact flitser kopen voor strobis natuurlijk, op een paar gebieden heb ik niet zo veel verstand van.

    Als een flitser niet beschikt aan een draadloze bediening, kan hij als nog los van de camera gebruikt worden?? en wat houd een draadloos bediening precies in? is dat zo zinvol

    Anders, wat is een master- en slave unit precies?

    Als laatst wat dachten jullie van Metz flitsers, en dan vooral metz 50 canon


    alvast dank!!
    Grttt

    ik heb zo het gevoel dat we al eens eerder op jouw vragen een antwoord gegeven hebben... hier en hier
    some pictures: www.vaita.be, some info www.strobistfotografie.be, workshops: strobistworkshops
    Stel je vragen hier in het BD-forum... Ik kan ze niet via persoonlijke mail beantwoorden!

    Comment


    • #3
      Re: Kan iedere compact flitser los van de camera gebruikt worden, hulpp

      Oorspronkelijk geplaatst door d_oracle Bekijk bericht
      ik heb zo het gevoel dat we al eens eerder op jouw vragen een antwoord gegeven hebben... hier en hier
      idd, blijkbaar wel

      ik denk dat het eens heel nuttig ook is voor haar om een van je workshops te komen volgen koen
      Website: http://www.svisimaging.be

      Comment

      Working...
      X