Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

standen d40 ??

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • standen d40 ??

    hallo , ik heb geen hanleiding van mijn camera nu staan da veel knopjes op , in welke stand leer ik het best foto's te nemen want heb al gelezen dat je het diframa kunt zelf instellen en dat het toestel de rest bij regeld ? op internet vind ik niet veel meer van mijn toestel ( al oud zekkers ) of wie raad

    ps sorry als ik een dome vraag heb gesteld


  • #2
    Re: standen d40 ??

    Forum voor discussies, vragen en antwoorden over digitale camera's. Bijvoorbeeld: Hulp en advies bij aanschaf van een nieuw toestel, problemen bij de bediening of gebruik, etc ...

    Comment


    • #3
      Re: standen d40 ??

      Oorspronkelijk geplaatst door pdjtje Bekijk bericht
      hallo , ik heb geen hanleiding van mijn camera nu staan da veel knopjes op , in welke stand leer ik het best foto's te nemen want heb al gelezen dat je het diframa kunt zelf instellen en dat het toestel de rest bij regeld ? op internet vind ik niet veel meer van mijn toestel ( al oud zekkers ) of wie raad

      ps sorry als ik een dome vraag heb gesteld

      Comment


      • #4
        Re: standen d40 ??

        En op onderstaande link kan je een volledig gratis handleiding downloaden, ofslaan op de PC en dan maar aan de slag
        Bekijk en download gratis de Nikon D40 Digitale camera handleiding (pagina 1 van 139) (Nederlands). Ook voor ondersteuning en handleiding per email.
        Iets wat de moeite waard is is veel moeite waard.

        Comment

        Working...
        X