Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nieuwe camera

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Nieuwe camera

    Ben verplicht om een nieuwe camera te kopen daar mijn andere gestolen is in Disneyland (and yes what a magical world )

    Ik heb tot nu toe altijd bridge toestellen gehad van Panasonic Lumix DMC FZ reeks (3 stuks)
    Altijd tevreden van geweest maar wil misschien wel eens iets anders. Als ik naar de toestellen nu kijk zijn er toestellen die ongeveer hetzelfde bieden in veel kleiner formaat.
    (Sony DSC-HX9V of Lumix TZ20). Nu is mijn vraag geven die dezelfde kwaliteit van foto's als die bridgetoestellen.
    Heb ook het idee dat de bediening op een klein toestel wa minder gemakkelijk is (toetsen wa kleiner en redelijk dicht tegen elkaar) maar da zal wel wennen waarschijnlijk.
    Het enigste voordeel wat ik voor die compacte camera kan bedenken is dat hij dus compacter is en je dat makkelijker wegsteekt in een jaszak of zoiets. Maar als de kwaliteit minder is dan ga ik terug voor een bridge toestel. Dan koop ik wel een zakje extra met een slot op

    alvast bedankt

  • #2
    Re: Nieuwe camera

    Hier zijn er een stuk of 5 te bewonderen die allen werden geselecteerd op hun eigen sterke
    kanten. http://tom2network.com/top-5-best-hd...-your-holiday/
    En dat van die knopjes die dicht bij elkaar staan, zal wel kloppen, maar niets went zo mak-
    kelijk als een knopje.

    Comment

    Working...
    X