Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

scherpste lens voor canon portretfotografie

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • scherpste lens voor canon portretfotografie

    Hey! ben vanplan van een body 550D te kopen, hierbij heb ik nog 500 euro over in mijn budget voor een hele goeie portretlens!


    ik had gedacht aan de CANON EF-S 18/200 3.5-5.6 IS maar ik ken eigelijk niets van lenzen!
    "http://Kevin-V.com
    [SIZ

  • #2
    Re: scherpste lens voor canon portretfotografie

    Nagenoeg de zelfde vraag.
    Forum voor discussies, vragen en antwoorden over digitale camera's. Bijvoorbeeld: Hulp en advies bij aanschaf van een nieuw toestel, problemen bij de bediening of gebruik, etc ...

    Comment


    • #3
      Re: scherpste lens voor canon portretfotografie

      Oorspronkelijk geplaatst door Superdaantje Bekijk bericht
      heel leuke reactie daantje


      IK CITEER :
      Eigenlijk hoort dit topic meer thuis bij de ojectieven omdat je al beslist hebt welke camera het zal worden, maar dat je nog een keuze wil maken wat de lenzen betreft.

      In dat forumdeel ben je een paar dagen bezig als je alles over portret/modelfotografie-lenzen wil lezen...
      "http://Kevin-V.com
      [SIZ

      Comment


      • #4
        Re: scherpste lens voor canon portretfotografie

        Reactie was niet leuk of verkeerd bedoeld.

        En zoals al aangegeven stel je nu de zelfde vraag in ander topic. Terwijl je meerdere antwoorden hebt gehad en verwijzingen in je vorige topic. En ja ook over het gebruik van objectieven voor portret fotografie !

        Maar succes met het maken van je keuze.

        /me off

        Comment


        • #5
          Re: scherpste lens voor canon portretfotografie

          [Mod-LesC]Ik ga deze topic afsluiten ten voordele van de andere
          Forum voor discussies, vragen en antwoorden over digitale camera's. Bijvoorbeeld: Hulp en advies bij aanschaf van een nieuw toestel, problemen bij de bediening of gebruik, etc ...

          Komt op hetzelfde neer: je zoekt een lens voor ± €500.-[/Mod]


          Als medefotograaf: ik geloof niet dat je er goed aan doet die superzoom te kopen. Ik dacht dat je op zoek was naar "een hele goeie portretlens"?
          BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

          Comment

          Working...
          X