Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Rotskerk

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Rotskerk



    >Klik hier voor grote versie<

    Nog eentje van de landschapsworkshop in Turkije. Lang geleden moesten de Christenen in dit gebied vrezen voor hun leven en daarom zochten ze hun toevlucht tot hoger gelegen gebieden waar ze hun kerken uit het zachte zandsteen hakten. De meeste van deze kerken werden binnen in de berg gehakt en waren vanaf de buitenkant dus niet eenvoudig zichtbaar. Door erosie zijn veel van deze bergen in de loop der tijd ingestort en zijn de bouwwerken opeens zichtbaar geworden. Hele indrukwekkende en fotogenieke plekken waar natuur en cultuur samengaan.

    Nikon D3s, AF-S 14-24/2.8
    Marsel van Oosten | Squiver Fotoreizen & Workshops

    Alaska | IJsland | Japan | Namibië | Spanje | Turkije | Zambia | Zuid-Afrika

  • #2
    Re: Rotskerk

    Een mooie Marsel .
    Knap ook dat het donkere wolkendek nog netjes bij in de hoek staat
    Groetjes
    Luc
    Nikon D700 & D4 met redelijk wat glaswerk in de tas + Panasonic Lumix FZ 150

    Comment


    • #3
      Re: Rotskerk

      Heel mooie belichting van een onderwerp dat niet makkelijk in een foto te vatten is.
      Knap
      vriendelijke groeten, Kurt
      Mijn foto's
      Fuji X-T1 + X-T2 + X100F + een paar lensjes

      Comment


      • #4
        Re: Rotskerk

        Technisch een goede foto en zeker leuk als reportagefoto met het verhaal erbij maar vind het (als losstaande foto) niet echt een esthetisch beeld. Komt door de combo denk ik, omdat de basis onderaan afgesneden is (kan me wel voorstellen dat het niet anders kon).
        D750 / D7000 - Nikon 16-35 f4 - Nikon 50D f1.4 - Tokina 11-16 f2.8 - Nikon 180D - Nikon 105 f2.8 Macro
        500px FaceBook

        Comment


        • #5
          Re: Rotskerk

          Technisch dik in orde maar ik zie dit niet als een landschap
          bedankt om te kijken of te reageren, frans !

          Comment


          • #6
            Re: Rotskerk

            Doordat je de onderkant mist levert dit in mijn ogen ook een iets minder esthetisch beeld op (wellicht was dit technisch onmogelijk). Kleuren zijn naar mijn smaak net iets te gelig waardoor de lucht grijs is ipv blauw...
            facebook

            500px

            Comment

            Working...
            X