Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Mooie winteravond

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Mooie winteravond

    Al een tijdje geleden, maar toch...
    Op een mooie winteravond bedacht ik me dat dit wel een mooi plaatje zou zijn.

    Voor meer foto's klik dan hier

    1/100 f/5,6 ISO 400


    IMG_4670 by CPPlusPhotography, on Flickr[/IMG]
    CPPlusPhotography Flickr
    CPPlusPhotography Facebook
    CPPlusPhotography on 500 px

  • #2
    Re: Mooie winteravond

    De reacties blijven uit, en dat zegt meestal wel iets ben ik bang. Als ik heel eerlijk ben, vind ik dit geen geslaagde foto. Op de eerste plaats komt dat omdat de foto erg rommelig is. De focus ligt op de voorgrond, dus dat lijkt het onderwerp te zijn. Tegelijkertijd is het niet helemaal duidelijk waarom je dat als onderwerp hebt gekozen omdat het niet uitgesproken mooi of bijzonder is. Daarbij is er geen heldere vorm in te bekennen, dus je ogen gaan op zoek naar iets dat van belang zou kunnen zijn. Zelf vind ik niets. De achtergrond is onscherp, dus onbelangrijk. Maar ik zie wel dat daar interessant licht vandaan komt en dat er een gebouw staat, half achter de voorgrond. Ik vraag mij af waarom. De lucht is tenslotte volledig overbelicht, en dat helpt ook niet.

    Dat klinkt allemaal niet prettig, maar ik hoop dat je er wat aan hebt.
    Marsel van Oosten | Squiver Fotoreizen & Workshops

    Alaska | IJsland | Japan | Namibië | Spanje | Turkije | Zambia | Zuid-Afrika

    Comment


    • #3
      Re: Mooie winteravond

      Het spijt en ik bedoel het constructief maar ben het met Marcel eens. Leuke poging om de foto te laten kaderen door het hout maar dan moet er wel iets te zien zijn op de achtergrond, dat dan ook in focus moet zijn. Daarvoor is je f-waarde echter te klein. Het hout zelf als onderwerp is ook niet echt een optie wegens niet interessant. Ach ja...volgende keer beter hé
      D750 / D7000 - Nikon 16-35 f4 - Nikon 50D f1.4 - Tokina 11-16 f2.8 - Nikon 180D - Nikon 105 f2.8 Macro
      500px FaceBook

      Comment

      Working...
      X