Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

canon lens

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • canon lens

    Ik heb een reflexcamera "canon EOS 400 D"

    Ik fotografeer enkel miniatuurpaardjes

    Ik werk dus met een lens EF 75-300 mm 1:4-5.6 III USM


    Ik zou dit willen kopen

    Canon EF 70-200mm f/4.0 L USM

    Ik ken eigenlijk niets van fotografie, doe het enkel hoe ik denk

    Wat is het verschil tussen beide lenzenaub ???

  • #2
    Re: canon lens

    het bereik en de lichtsterkte
    Website: http://www.svisimaging.be

    Comment


    • #3
      Re: canon lens

      Bedankt voor uw reactie, in de bijlage mijn website, als u naar de foto's gaat kijken zal je zien dat ik niet professioneel ben, niet naar de foto's kijken met reclame maaike op dat is van een foto graaf, bekijk andere foto's die zijn van mij.

      loont het de moeite om te veranderen van lens dan??? Ik werk op sport met mijn camera en alles is automatisch, is dit mogelijk met de lens die ik zou willen aanschaffen

      mijn webiste

      http://www.starlightstables.be/Cocktail.html
      Last edited by Starlight01; 17 februari 2012, 20:19.

      Comment


      • #4
        Re: canon lens

        Natuurlijk kan je elke stand gebruiken met alle lenzen. Ik vraag me wel af wat je mist met je lens op dit moment?
        Bij uw tak van de fotografie heb je volledig zelf de hand in het licht enzo, dus denk ik niet dat je naar lichtsterker zou moeten gaan, tenzij je met Dof wilt spelen.. Maar dan zou ik groter diafragma (kleiner F getal) gaan.
        Ik ben ook nog zeer amateuristisch, dit is wat ik ervan denk.

        Groetjes
        Canon EOS 6D + 24-105 f4.0 L IS USM - 50mm f1.8 - 85mm f1.8 - Sigma 150mm f2.8 macro.
        https://www.flickr.com/photos/129745547@N08

        Comment


        • #5
          Re: canon lens

          Bedankt voor de reactie, dus blijf ik beter met mijn lens verder werken en doe ik beter deze kosten niet??? Nou dat zijn dan centjes gespaard.

          Ik heb vernomen dat men elk jaar zijn camera moet binnen geven voor onderhoud, dat wist ik ook niet. Ik heb mijn toestel al 3 jaar, denk dat het dus tijd wordt om het dan eens binnen te geven, want ik maak heel veel fotos

          daar ik de fotografie taal niet versta wat bedoelt u hiermee aub?

          Dof wilt spelen.. Maar dan zou ik groter diafragma (kleiner F getal) gaan

          Comment


          • #6
            Re: canon lens

            Ik raad je aan om een basiscursus fotografie te bekijken. En dan vooral de belichtingsdriehoek: diafragma, sluitertijd en lichtgevoeligheid (ISO). Hierna zal er een nieuwe wereld voor je open gaan omdat je effectief weet waarmee je bezig bent en omdat je weet hoe je bepaalde zaken kunt voorkomen of juist bepaalde effecten kunt bekomen.
            550D | EF-S 18-55mm F/3.5-5.6 IS | EF 50mm F/1.8 II | EF 70-200mm F/4L IS | Speedlite 580EX II | LumoPro LP180 | Gitzo GT3541XLS | Arca-Swiss Monoball Z1 SP

            Comment


            • #7
              Re: canon lens

              Ik heb vernomen dat men elk jaar zijn camera moet binnen geven voor onderhoud, dat wist ik ook niet
              nonsens

              ik vind dat jij heel mooie fotos maakt van die paardjes met je huidige lens, houden zo

              Comment


              • #8
                Re: canon lens

                Bedankt voor de leerijke info , zal ik zeker lezen

                Comment


                • #9
                  Re: canon lens

                  Oorspronkelijk geplaatst door palombian Bekijk bericht
                  nonsens

                  ik vind dat jij heel mooie fotos maakt van die paardjes met je huidige lens, houden zo
                  bedankt;
                  opgelet :niet naar de foto's kijken waar maaike op staat die zijn van een fotograaf.

                  De anderen zijn van mij


                  Wat dat onderhoud betreft , heeft men mij gezegd dat dit te maken heeft met het aantal klikjes dat men met een apparaat kan geven.

                  Comment


                  • #10
                    Re: canon lens

                    Oorspronkelijk geplaatst door Starlight01 Bekijk bericht
                    Wat dat onderhoud betreft , heeft men mij gezegd dat dit te maken heeft met het aantal klikjes dat men met een apparaat kan geven.
                    zolang er niets met je toestel aan de hand, geen zorgen maken.

                    een dslr verslijt wel naarmate het aantal clicks maar hier kan je niets aan wijzigen.
                    als een sluiter defect gaat, gaat die defect.
                    dan heb je 2 mogelijkheden, ofwel laat je die herstellen ofwel koop je een nieuw toestel

                    het onderhoud dat men bedoelt, is vermoedelijk het reinigen van de sensor maar als je geen vuil hierop hebt, moet je die toch ook nie laten reinigen.
                    Website: http://www.svisimaging.be

                    Comment

                    Working...
                    X