Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Toch nieuwe Sony dslr ?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Toch nieuwe Sony dslr ?

    http://www.sonyalpharumors.com/sr3-w...al-viewfinder/

    Mocht dit werkelijkheid worden, dan heb ik hier als opvolger voor de a700's meer zin in dan in een a77... om verschillende redenen (prijs waarschijnlijk, goeie OVF, 18Mp CMOS is genoeg, goeie AF, en toch ook twee wieltjes zoals de 7-reeks ...).
    "If you can't explain it simply, you don't understand it well enough." Albert Einstein

  • #2
    Re: Toch nieuwe Sony dslr ?

    Ik vrees er zo'n beetje voor. Ik zie Sony hier geen combinatie van een mini A77 en A580 van maken...
    Sony A77V/VG-C77AM/A350/18-70/70-400G SSM/NEX-5/18-55 OSS/ECM-SST1 + Lowepro Pro Trekker 600 AW/CompuTrekker AW/Nova 140 AW/Toploader Pro 75 AW/Street & Field-gear. MacBook Pro 13" (2009)/een erg lang verlanglijstje! Mijn Flickraccount.

    Comment


    • #3
      Re: Toch nieuwe Sony dslr ?

      Oorspronkelijk geplaatst door K-2 Bekijk bericht

      Mocht dit werkelijkheid worden, dan heb ik hier als opvolger voor de a700's meer zin in dan in een a77... om verschillende redenen (prijs waarschijnlijk, goeie OVF, 18Mp CMOS is genoeg, goeie AF, en toch ook twee wieltjes zoals de 7-reeks ...).
      Ik droom mee en ben al tevreden met 16 goeie MP
      bedankt om te kijken of te reageren, frans !

      Comment


      • #4
        Re: Toch nieuwe Sony dslr ?

        Hoewel ik wel SLT zal gaan, hoop ik stiekem (eigenlijk uit principe, of voor't gedacht) dat ze de spiegel volledig kunnen vervangen...

        OVF hoeft niet per sé meer voor mij, EVF is goed, maar dan liefst als het kan zo snel mogelijk volledig zonder spiegel

        Verder denk ik dat een eventuele A600 een evolutie van de A580 zal zijn, dus zonder dubbel wieltje en dergelijke...helaas

        Als ze nu eens de A900 zouden heruitbrengen met een nieuwe sensor en wat verbeterde AF (zonder/met video maar wel met live-view)...zou toch enig leed bij niet-SLT fans kunnen verzachten...

        Ik wacht op't gemak op een A99 (en nog meer op't gemak met een spiegelloze A99x met on sensor phase detection AF )

        Comment


        • #5
          Re: Toch nieuwe Sony dslr ?

          Oorspronkelijk geplaatst door Portmixus Bekijk bericht
          (en nog meer op't gemak met een spiegelloze A99x met on sensor phase detection AF )
          Dat zal uiteindelijk de beste optie zijn voor zowel de AF-prestaties én de beeldkwaliteit, denk ik .
          Sony A77V/VG-C77AM/A350/18-70/70-400G SSM/NEX-5/18-55 OSS/ECM-SST1 + Lowepro Pro Trekker 600 AW/CompuTrekker AW/Nova 140 AW/Toploader Pro 75 AW/Street & Field-gear. MacBook Pro 13" (2009)/een erg lang verlanglijstje! Mijn Flickraccount.

          Comment


          • #6
            Re: Toch nieuwe Sony dslr ?

            Voor diegenen die een EVF niet zien zitten, is dat wel een interessante camera. 8fps met autofocus is mooi maar ik twijfel toch of de AF even snel gaat zijn als de SLT's. Die hebben zich al bewezen met hun snelle AF, van A33 to A77.
            Canon 6D / Samyang 14/2.8 / Canon 28-135 IS USM / Sony A6400 / Sony 200-600 / Sony 16-50
            Mijn bird foto's en urbex foto's

            Comment


            • #7
              Re: Toch nieuwe Sony dslr ?

              Nu blijkt dat het een vals gerucht was. Er komt dus geen A600 met OVF.
              De A580 was de laatste dslr met opklappende spiegel van Sony. Lang leve de SLT's.

              SAR
              Canon 6D / Samyang 14/2.8 / Canon 28-135 IS USM / Sony A6400 / Sony 200-600 / Sony 16-50
              Mijn bird foto's en urbex foto's

              Comment


              • #8
                Re: Toch nieuwe Sony dslr ?

                Dat kan ik vanaf nu beamen . I my A77V!
                Sony A77V/VG-C77AM/A350/18-70/70-400G SSM/NEX-5/18-55 OSS/ECM-SST1 + Lowepro Pro Trekker 600 AW/CompuTrekker AW/Nova 140 AW/Toploader Pro 75 AW/Street & Field-gear. MacBook Pro 13" (2009)/een erg lang verlanglijstje! Mijn Flickraccount.

                Comment

                Working...
                X