Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Canon 5DIII einde februari

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Canon 5DIII einde februari

    Geen camera komt zo vaak voor in geruchten als de Canon 5D Mark III. Wellicht is het nog voor het einde van februari gedaan met de geruchten, want op 28 februari wordt vermoedelijk de langverwachte opvolger van de Canon 5D Mark II gepresenteerd.

  • #2
    Re: Canon 5DIII einde februari

    die geruchten toch ook hé :-)
    EMBLEMATA.BE
    http://www.dewestelinckphotography.com <- Mijn website

    Comment


    • #3
      Re: Canon 5DIII einde februari

      Mijn mening is als ze bij canon enkel met die 1DX gaan uitpakken er toch mensen gaan zijn die ook eens bij gebuur Nikon gaan kijken hoor.
      MVG. Hugo

      Comment


      • #4
        Re: Canon 5DIII einde februari

        Oorspronkelijk geplaatst door Rx-ke Bekijk bericht
        Mijn mening is als ze bij canon enkel met die 1DX gaan uitpakken er toch mensen gaan zijn die ook eens bij gebuur Nikon gaan kijken hoor.
        Wie een uitrusting heeft: meerdere objectieven, flitsers........
        Allemaal merkgebonden kan niet zomaar bij de concurrentie gaan kijken.

        Comment


        • #5
          Re: Canon 5DIII einde februari

          Heeft geen zin over een camera te discussieren die er nog niet is of misschien nooit zal komen
          Canon R6 MKII , Canon RF 100-500 L, Canon RF 50 1.2 L, Canon , Canon RF 28 2.8

          Comment


          • #6
            Re: Canon 5DIII einde februari

            party pooper

            Comment


            • #7
              Re: Canon 5DIII einde februari

              Mijn grootste reden om niet te gaan voor de 5DmkII is de mogelijkheid van de opvolger.
              Als je ziet tegen welk tempo Nikon komt met nieuwe en degelijke toestellen, dan mag Canon nu toch eens stilaan beginnen geven.
              EMBLEMATA.BE
              http://www.dewestelinckphotography.com <- Mijn website

              Comment


              • #8
                Re: Canon 5DIII einde februari

                Nog efkes geduld hé mensen

                grts
                Sieg
                Voor meer foto's ; www.sieg.be

                Comment


                • #9
                  Re: Canon 5DIII einde februari

                  En als hij is er zal hij voor mij te duur zijn

                  Misschien zal de 5DmkII dan in de solden komen
                  Maar dan heb je wel een oud model

                  mir
                  De opbrengst van mijn zonnepanelen live : http://www.sunnybeam.be/

                  Comment


                  • #10
                    Re: Canon 5DIII einde februari

                    En volgens canonrumors zal hij 27/28 februari aangekondigd worden en over volgende specs beschikken:

                    • 22mp
                    • 61pt AF
                    • 100% VF
                    • 3.2″ LCD
                    • Dual CF/SD Card Slots
                    • Price: Around $3500 USD
                    • Announcement on February 27 or 28, 2012 (Depending where you are on earth)
                    550D | EF-S 18-55mm F/3.5-5.6 IS | EF 50mm F/1.8 II | EF 70-200mm F/4L IS | Speedlite 580EX II | LumoPro LP180 | Gitzo GT3541XLS | Arca-Swiss Monoball Z1 SP

                    Comment


                    • #11
                      Re: Canon 5DIII einde februari

                      ik blijf voorlopig bij mijn huidige canonneke..voldoet voor mij nog steeds prima..
                      EOS 5dmkII- EOS 3- wat Lenskes: EF 50mm 1.8, EF 85mm 1.8, EF 135mm f/2, EF 16-35mm, EF 24-70mm,EF 70-200 2.8 IS usm I, sigma 105 mm macro, 580EXII, 550EX, wat falcon eyes spullekes, fuji x100

                      Comment


                      • #12
                        Re: Canon 5DIII einde februari

                        Oorspronkelijk geplaatst door jocau Bekijk bericht
                        En volgens canonrumors zal hij 27/28 februari aangekondigd worden en over volgende specs beschikken:

                        • 22mp
                        • 61pt AF
                        • 100% VF
                        • 3.2″ LCD
                        • Dual CF/SD Card Slots
                        • Price: Around $3500 USD
                        • Announcement on February 27 or 28, 2012 (Depending where you are on earth)
                        Leuke specs, vooral die AF en VF. Maar 3.500$ betekent wrs evenveel in euro en das wel heel prijzig..
                        Canon R | Leica Q
                        EF 35mm F1.4 L | RF 50mm F1.2 L | EF 85mm F1.2 L | EF 135mm F2.0 L
                        Manfrotto statiefjes | Elinchrom, Canon en Yongnuo lichtjes
                        [/COLOR]

                        Comment


                        • #13
                          Re: Canon 5DIII einde februari

                          Oorspronkelijk geplaatst door MichielBrugge Bekijk bericht
                          Leuke specs, vooral die AF en VF. Maar 3.500$ betekent wrs evenveel in euro en das wel heel prijzig..
                          Als de nieuwe 5DIII daadwerkelijk rond 3500,- gaat kosten dan zullen mijn 5D en 5DII nog tot in lengte van dagen het erg druk hebben Maar goed, als ik naar de prijsstelling kijk van al het recent uitgekomen glaswerk dan vrees ik dat je wel eens gelijk zou kunnen krijgen
                          www.indetailfotografie.nl

                          Comment


                          • #14
                            Gewoon een jaartje wachten om hem te kopen. Dan zal hij wel betaalbaar zijn en zijn de kinderziektes er ook uit na enkele firmware updates.
                            550D | EF-S 18-55mm F/3.5-5.6 IS | EF 50mm F/1.8 II | EF 70-200mm F/4L IS | Speedlite 580EX II | LumoPro LP180 | Gitzo GT3541XLS | Arca-Swiss Monoball Z1 SP

                            Comment


                            • #15
                              Re: Canon 5DIII einde februari

                              Eind februari? Dan heb ik geld zat. In 2200.

                              Comment

                              Working...
                              X