Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Canon Powershot Pro1

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Canon Powershot Pro1

    Iemand ervaringen met de Canon Powershot Pro1?

    Ik weet dat er op het net heel wat over te lezen is, wat ik dan ook heb gedaan, maar ik kom de voor en nadelen liever te weten van echte bezitters!!

    Alle weetjes zijn welkom: zeker ivm ruis, wenning aan zoombediening, snelheid, batterijenlevensduur, filters, lenzen, ...

  • #2
    Wat kan ik allemaal vertellen. Ik kom van een G5, dus que bediening is er weinig veranderd. Camera ligt heel goed in de hand, niet te zwaar en ook niet te licht. Batterij gaat heel lang mee, ook als je het lcd scherm gebruikt. Dat lcd scherm is mooi groot en heel duidelijk. De EVF is ook heel goed bruikbaar en aangenaam om door te kijken. De zoomring,ik had het ook nog nooit ervoor gebruikt, maar dit is echt fijn om te werken. Hoe sneller je draait, hoe sneller de lens van wide naar tele gaat. Er staat dan ook een balkje in je scherm hoever je lens staat. Focus vind ik sneller dan mijn G5. Super macro functie is echt heel fijn. Je kan dan tot op 3cm van je onderwerp komen. Je kan er nog een tele lens op zetten en ook nog een close-up lens van Canon is beschikbaar ervoor. De ruis dan, iedereen weet dat bij deze 8MP toestellen de ruis boven de 100/200 ernorm toeneemt. Zelf gebruik ik altijd ISO 50 en af en toe eens ISO 100. Als je nog andere vragen hebt, dan laat je maar wat weten!!
    "Capturing the moment" - Huibke's gallerie

    Comment

    Working...
    X