Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Ultra II 256 of Xdrive

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Ultra II 256 of Xdrive

    Waar vindt ik de ULTRA II sandisk 256 het goedkoopst??
    Of kan ik beter misschien een Xdrive of Xdrive pro aanschaffen voor de prijs van een ultra II. Graag uw mening.

  • #2
    Voor de prijs van een X's Drive Pro heb je een Ultra II van 1 Gigabyte bij top-foto
    Fuji X-T1 / Fuji X-M1 / Fuji X-30 / Fujinon XT 18-135 / Fujinon XT 35 / Fujinon XC 16-55 / Fujinon XC 55-230 / Fuji EF-X20

    Comment


    • #3
      Originally posted by StevenVW
      Voor de prijs van een X's Drive Pro heb je een Ultra II van 1 Gigabyte bij top-foto
      Maar dan heb je natuurlijk wel een x-drive van 30gig denk ik. Hangt ervan af wat je nu momenteel hebt. Heb je nu een 256Mb en ga je op reis ofzo, dan ben je beter af met een x-drive omdat je dan meer foto's kan maken. Je moet dan ook wel rekening houden met de tijd dat het kaartje nodig heeft om je foto's naar de x-drive te kopiëren. Als je gewoon meer foto's wilt maken en denkt toe te komen met alleen een extra 256 kaartje, dan komt je dat wel goedkoper uit.
      "Capturing the moment" - Huibke's gallerie

      Comment


      • #4
        Of een okkazie laptop. De tweedehandsprijzen van laptops zijn enorm gedaald. Een IBM notebook (pentium III, 850 Mhz, 20 Gig HD) vindt je bijvoorbeeld voor ongeveer 600 euro. Dit is een heel performante notebook. Hij is kleiner dan een standaard laptop en weegt niet veel.
        Kijk maar eens op yezzz. Het overwegen waard volgens mij.

        Originally posted by huibke
        Originally posted by StevenVW
        Voor de prijs van een X's Drive Pro heb je een Ultra II van 1 Gigabyte bij top-foto
        Maar dan heb je natuurlijk wel een x-drive van 30gig denk ik. Hangt ervan af wat je nu momenteel hebt. Heb je nu een 256Mb en ga je op reis ofzo, dan ben je beter af met een x-drive omdat je dan meer foto's kan maken. Je moet dan ook wel rekening houden met de tijd dat het kaartje nodig heeft om je foto's naar de x-drive te kopiëren. Als je gewoon meer foto's wilt maken en denkt toe te komen met alleen een extra 256 kaartje, dan komt je dat wel goedkoper uit.

        Comment

        Working...
        X