Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Indoor lens

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Indoor lens

    Ik zoek een lens om binnen in donkere omstandigheden foto's te maken met mijn canon, op recepties , indoor karting , optredens , ...

    welke raden julie aan?

  • #2
    Re: Indoor lens

    eentje met een groot max diafragma
    The Knight That Says Ni...kon

    Comment


    • #3
      Re: Indoor lens

      deze "Canon EF 24-70mm F2.8L USM" een aanrader?

      Comment


      • #4
        Re: Indoor lens

        als t licht echt slecht is geraak ik er zelden met f/2.8, maar mijn camera kan niet veel meer dan ISO 800 aan.
        The Knight That Says Ni...kon

        Comment


        • #5
          Re: Indoor lens

          TS,
          Je zal eerst zelf moeten bepalen welke beeldhoek past bij jouw stijl en onderwerpen van fotografie. Pas als dat duidelijk is kan je denken aan concrete invulling. Nu wordt het omgedraait.

          Kortom, met welke beeldhoeken werk je vaak?
          Voor fotoworkshops. fotocursussen en fotoweken: www.annohuidekoper.nl

          Comment


          • #6
            Re: Indoor lens

            welk merk van DSLR heb je?
            UnicornPictures on Facebook & Flickr

            Comment


            • #7
              Re: Indoor lens

              Ik heb nu de canon 450D maar zou op termijn voor de 7D willen gaan.
              qua zoom denk ik dat deze lens goed is , maar zou ze graag zo vaak mogenlijk zonder flits gebruiken om de mensen die aan het rijden zijn niet te verblinden en toch nog een beetje beweging in mijn foto's te houden.

              Comment


              • #8
                Re: Indoor lens

                Als je niet wil flitsen met een 450D ga je denk ikvolgens mij een prime nodig hebben (1.8 of 1.4). Het probleem is dan dat je voor carting waarschijnlijk een andere beeldhoek nodig hebt dan voor recepties.

                Comment


                • #9
                  Re: Indoor lens

                  35 2.0. Niet zo duur en goed voor vele omstandigheden binnen. Alleen voor die carting
                  weet ik het zo niet.

                  Comment


                  • #10
                    Re: Indoor lens

                    35mm prime en 85mm prime. Meer zal je niet nodig hebben en je bent "maar" 600euro kwijt.
                    UnicornPictures on Facebook & Flickr

                    Comment


                    • #11
                      Re: Indoor lens

                      hieronder enkele van de foto's die ik met mij standaard 18-55 en mij 55-250 van canon heb genomen zonder flits

                      met flits werden de foto's veel te statisch.



                      Last edited by Franciskine; 25 februari 2012, 15:58.

                      Comment


                      • #12
                        Re: Indoor lens

                        Oorspronkelijk geplaatst door bramvanuytven Bekijk bericht
                        Ik heb nu de canon 450D maar zou op termijn voor de 7D willen gaan.
                        qua zoom denk ik dat deze lens goed is , maar zou ze graag zo vaak mogenlijk zonder flits gebruiken om de mensen die aan het rijden zijn niet te verblinden en toch nog een beetje beweging in mijn foto's te houden.
                        Dan zou ik niet kijken na een 24-70, maar eerder na de 17-55 f/2.8 IS. Op een crop body is de kans groot dat je de mm onder de 24 gaat missen.

                        24-70 super objectief op Full Frame en de 17-55 super objectief op een crop body als de 450D als 7D

                        Comment

                        Working...
                        X