Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

The difference.

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • The difference.

    Kunst is genieten - genieten is een kunst !


  • #2
    Re: The difference.

    Deze foto spreekt mij aan.
    Mooie kleruschakering in de wolken en dan zo'n mysterieus zwart ???? dat de aandacht naar zich trekt.
    Met vriendelijke groeten,
    Bernus

    Comment


    • #3
      Re: The difference.

      prima bewerking, knap gedaan hoor,

      gr Luc
      http://luc-danneels.be/

      Comment


      • #4
        Re: The difference.

        Raymond,
        ben hier nu al verschillende keren komen kijken...
        Lijkt mij een futuristisch "doembeeld."
        Ben er nog altijd niet uit of het donkere blok de oorzaak zou kunnen zijn voor deze doomsday-wolken...
        Mooi abstract.

        Groetjes
        Marc
        Perfectie is niet haalbaar, daarom eisen we ze van de anderen. (Tolstoi)

        Comment


        • #5
          Re: The difference.

          Weer één waar ik het moeilijk bij heb, je kennende bedoel je er iets mee. Ik kijk en kijk en vraag het me af.Heel bedreigende BG en dan een simpel zwart voorwerp
          Op zijn minst facinerend te noemen.
          Ik ben geen fotograaf, ik probeer wel een foto te maken van wat ik zie.

          Comment


          • #6
            Re: The difference.

            Oorspronkelijk geplaatst door Brombeer Bekijk bericht
            Raymond,
            ben hier nu al verschillende keren komen kijken...
            Lijkt mij een futuristisch "doembeeld."
            Ben er nog altijd niet uit of het donkere blok de oorzaak zou kunnen zijn voor deze doomsday-wolken...
            Mooi abstract.

            Groetjes
            Marc
            Oorspronkelijk geplaatst door Anaisje Bekijk bericht
            Weer één waar ik het moeilijk bij heb, je kennende bedoel je er iets mee. Ik kijk en kijk en vraag het me af.Heel bedreigende BG en dan een simpel zwart voorwerp
            Op zijn minst facinerend te noemen.
            Diegene die het goed vonden of er toch een idee over hadden, van harte bedankt.
            Om uit jullie lijden te verlossen : Dit is nochtans een doodeenvoudige opname van een fenomenaal wolkenspel. Ik heb zo sinds een paar jaar een map met uitzonderlijke luchten, gevangen zowel in mijn eigen woonomgeving als op reizen en uitstappen. In het merendeel van deze opnames trachtte ik steeds er iets herkenbaars (vanop de grond) mee in te plaatsen hoe klein of wat dan ook om een realistische kijk te creëren (om fictie of surrealisme te ontkennen). Men denkt nogal snel aan extreme bewerking of zelf gemaakte realisaties, in dit geval helemaal niet dus ! Het enige wat ik doe is de hoge lichten wat reduceren, eventueel de donkere wat oplichten, contrast toevoegen als nodig en de kleuren soms een tikkeltje accentueren. In deze opname verschenen donkere wolken onder de kleurrijke (en witte wolken) hemel wat later resulteerde in een fikse sneeuwbui en somber weer. Ik loop dus niet constant met mijn hoofd in de grond maar kijk geregeld "omhoog" en als er zich iets unieks voordoet gaat het in het bakske. Geloof me nu of niet - ik heb nog vele bewijzen
            Kunst is genieten - genieten is een kunst !

            Comment


            • #7
              Re: The difference.

              Ondanks iets herkenbaar lijkt het voor mij toch wat surrealistisch, wat ik trouwens mooi vind.
              Goed gedaan Raymond en mooi gepresenteerd.
              Mvg,
              Eddy
              Smaken verschillen

              Comment


              • #8
                Re: The difference.

                een echt Raymond-ke....mooi van kleur!
                groetjes
                hilde

                Comment


                • #9
                  Re: The difference.

                  Mooi shot van de nucleaire hemel.

                  Comment


                  • #10
                    Re: The difference.

                    Oorspronkelijk geplaatst door G.R. Bekijk bericht
                    ......
                    Om uit jullie lijden te verlossen : .... Men denkt nogal snel aan extreme bewerking.....
                    Het enige wat ik doe is de hoge lichten wat reduceren, eventueel de donkere wat oplichten, contrast toevoegen als nodig en de kleuren soms een tikkeltje accentueren....
                    ohh... meer niet..?
                    ---
                    mooi dat wel.
                    grt,bouk.
                    wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                    http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                    https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

                    Comment

                    Working...
                    X