Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Barst .

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Barst .

    Last edited by Red Falcon; 15 februari 2012, 18:50.
    Nikon D800 - Nikon D7000 - Nikon P7000 - - Nikon 16 - 35 f4 vr - Tokina 12-24 f4 - Sigma 24-70 f2.8 - Nikon 50 f1.8 - Nikon 18-105 f3.5-5.6 - Nikon 70-300 f4.5-5.6 - Samyang Fisheye 8mm f3.5 - Nikon SB900 -RedGed TSC-428 tripod carbon .

  • #2
    Re: Barst .

    Ik had dit moeten weten , Sorry !
    Last edited by Creativo; 15 februari 2012, 14:30.
    Nikon D800 - Nikon D7000 - Nikon P7000 - - Nikon 16 - 35 f4 vr - Tokina 12-24 f4 - Sigma 24-70 f2.8 - Nikon 50 f1.8 - Nikon 18-105 f3.5-5.6 - Nikon 70-300 f4.5-5.6 - Samyang Fisheye 8mm f3.5 - Nikon SB900 -RedGed TSC-428 tripod carbon .

    Comment


    • #3
      Re: Barst .

      Mooie crack hoor Vic.
      Mvg, Pascal,Schoonspikke
      Als je schiet..schiet dan raak!
      500 PIXHuawei P30 PRO

      Comment


      • #4
        Re: Barst .

        ik vind dit een goeie
        enige punt is de onnatuurlijke groene schijn in de lucht


        greetz
        Cheeta
        Light travels faster than sound. This is why some people appear bright, until you hear them speak.
        flickr

        Comment


        • #5
          Re: Barst .

          Had hem al gezien, maar kon nog niet reageren, maar vind dit echt een een hele mooie foto.
          Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
          MIJN WEBSITE

          Comment


          • #6
            Knappe compo !

            Dit is een plaat met veel potentieel..., mits een juiste blending.
            Hier snap ik bvb niet waarom de schaduwzijde onder de zon veel lichter is dan die aan de linkerzijde.
            www.damafoto.be
            Facebook Damafoto

            Comment


            • #7
              Re: Barst .

              Zulke lichtomstandigheden zijn een nachtmerrie voor iedere camera. Ik vind dat je hier een goed idee laat zien, maar technisch is het niet helemaal in orde. Het gebied boven de zon is erg overbelicht, aan de linkerkant wordt de verzadiging in de blauwe delen te hoog, en ik zie hier en daar wat kloonwerk in het ijs - pogingen om lensflare te verwijderen neem ik aan. Het gebruik van de scheur is sterk, maar ik vraag mij af of het niet sterker was geweest als die lijn daadwerkelijk ergens naartoe zou leiden, bijvoorbeeld naar de zon in een verticale versie.
              Marsel van Oosten | Squiver Fotoreizen & Workshops

              Alaska | IJsland | Japan | Namibië | Spanje | Turkije | Zambia | Zuid-Afrika

              Comment


              • #8
                Re: Barst .

                dit is een hele goede compo maar technisch ga je hier de boot in. dat is natuurlijk het probleem met al dat geblend. je moet het goed doen of je verprutst er een goeie foto mee.

                greets,

                Jeroen

                Comment

                Working...
                X