Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

canon telelens

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • canon telelens

    Geachte

    Ik heb een canon 50d en ben in bezit van een canon 70-200f4l usm lens
    maar ik kom wat tele te kort ;ik twijfel nu of ik een extender 1.4 zou aanschaffen maar dan kom ik maar aan max 280mm en f5.6, een extender 2.0 verlies ik mijn af en dit is geen optie;dan dacht ik aan een tamron70-300f4 5.6di vc usd of een canon 70-300f4 5.
    is usm;wat zou de beste keuze zijn??

  • #2
    Re: canon telelens

    Oorspronkelijk geplaatst door steven27 Bekijk bericht
    Geachte

    Ik heb een canon 50d en ben in bezit van een canon 70-200f4l usm lens
    maar ik kom wat tele te kort ;ik twijfel nu of ik een extender 1.4 zou aanschaffen maar dan kom ik maar aan max 280mm en f5.6, een extender 2.0 verlies ik mijn af en dit is geen optie;dan dacht ik aan een tamron70-300f4 5.6di vc usd of een canon 70-300f4 5.
    is usm;wat zou de beste keuze zijn??
    probeer eens van iemand een 300mm lens te lenen ... en een foto vanuit hetzelfde standpunt op 200mm te nemen en dan op 300 mm en verbaas jezelf over het toch wel weinig verschil ...en je spaart je veel geld uit denk ik

    Comment


    • #3
      Re: canon telelens

      Als ik van U was zou ik eens kijken al dan niet in occ. naar een 400 mm van Canon.

      Licht in gebruik, 1.4x conv. kan later nog altijd op deze lens gezet worden en deze lens is super qua beeldkwaliteit, scherpte, contrast enz ...

      Het is maar een idee
      www.wildlifepixs.com

      Comment


      • #4
        Re: canon telelens

        Oorspronkelijk geplaatst door steven27 Bekijk bericht
        Geachte

        Ik heb een canon 50d en ben in bezit van een canon 70-200f4l usm lens
        maar ik kom wat tele te kort ;ik twijfel nu of ik een extender 1.4 zou aanschaffen maar dan kom ik maar aan max 280mm en f5.6, een extender 2.0 verlies ik mijn af en dit is geen optie;dan dacht ik aan een tamron70-300f4 5.6di vc usd of een canon 70-300f4 5.
        is usm;wat zou de beste keuze zijn??
        Wil je meer tele, neem dan minimaal de dubbele brandpuntsafstand...anders kan je beter en goedkoper croppen.

        Comment

        Working...
        X