Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Audi A5 Coupé

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Audi A5 Coupé

    Shot van een fotoshoot voor online automagazine.


    http://www.flickr.com/photos/dequal/6865321051

    Ben normaal meer voor cleane, zo-ziet-hij-er-in-echte-omstandigheden-uit foto's, maar op aanraden van een vriend wat verder durven/proberen gaan in de nabewerking.

    Is het wat?
    portfolio - blog

  • #2
    Re: Audi A5 Coupé

    een hele leuke maar die strepen op de motorkap storen me enorm. Kzou ook de vuiltjes aan de linkerkant ( achterwiel ) van de wagen wegclonen en de strepen op de grond ook. Je hebt een flits gebruikt om de zijkant te belichten?
    UnicornPictures on Facebook & Flickr

    Comment


    • #3
      Re: Audi A5 Coupé

      Oorspronkelijk geplaatst door Oli Bekijk bericht
      een hele leuke maar die strepen op de motorkap storen me enorm. Kzou ook de vuiltjes aan de linkerkant ( achterwiel ) van de wagen wegclonen en de strepen op de grond ook. Je hebt een flits gebruikt om de zijkant te belichten?
      De strepen in de motorkap zijn de reflectie van dakstructuur van die loods. Ik vond het persoonlijk wel iets hebben.

      Zijkant is via tweede foto met langere sluitertijd nog gebeurd en achteraf dan op elkaar gelegd.
      portfolio - blog

      Comment


      • #4
        Re: Audi A5 Coupé

        Oorspronkelijk geplaatst door Dequal Bekijk bericht

        Zijkant is via tweede foto met langere sluitertijd nog gebeurd en achteraf dan op elkaar gelegd.
        mooi uitgevoerd dan
        UnicornPictures on Facebook & Flickr

        Comment


        • #5
          Re: Audi A5 Coupé

          De foto op zich is zeker geslaagd, enkel de reflectiestrepen in de motorkap vind ik storend.
          Canon 50D gripped / 15-85 / 50 1.8 / 18-200 / 430 EX II / Manfrotto 055 ProB + 488 RC2
          BD0993BE
          Op rust gesteld maar nog werkend : Panasonic FZ50 / Raynox 250

          Comment


          • #6
            Re: Audi A5 Coupé

            Ik vind het een mooie
            Canon 60D / Canon 17-55mm - 2.8 / Canon 85mm - 1.8

            Comment

            Working...
            X