Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

strobist-info.be en nl offline, nog andere NL goede strobistensites ?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • strobist-info.be en nl offline, nog andere NL goede strobistensites ?

    Zijn er nog andere goede Nederlandstalige strobisten websites dan strobist-info.be en nl die raar genoeg offline ligt

  • #2
    Re: strobist-info.be en nl offline, nog andere NL goede strobistensites ?

    Oorspronkelijk geplaatst door 2010 Bekijk bericht
    Zijn er nog andere goede Nederlandstalige strobisten websites dan strobist-info.be en nl die raar genoeg offline ligt
    www.strobistfotografie.be
    some pictures: www.vaita.be, some info www.strobistfotografie.be, workshops: strobistworkshops
    Stel je vragen hier in het BD-forum... Ik kan ze niet via persoonlijke mail beantwoorden!

    Comment


    • #3
      Re: strobist-info.be en nl offline, nog andere NL goede strobistensites ?

      Moeten die 'Strobisten' sites rechten betalen aan David Hobbie? Hij heeft me een keer ge-tweet dat hij 'Strobist' als trademark heeft laten registreren.

      Ik probeer in ieder geval dat woord zo weinig mogelijk te gebruiken op mijn eigen site.

      -groetjes, Gerard
      "I'm my own art director, not somebody else's photographer"
      Blog: www.gerardmaas.net
      Port: www.gerardmaas.com

      Comment


      • #4
        Re: strobist-info.be en nl offline, nog andere NL goede strobistensites ?

        Oorspronkelijk geplaatst door maasg Bekijk bericht
        Moeten die 'Strobisten' sites rechten betalen aan David Hobbie? Hij heeft me een keer ge-tweet dat hij 'Strobist' als trademark heeft laten registreren.

        Ik probeer in ieder geval dat woord zo weinig mogelijk te gebruiken op mijn eigen site.

        -groetjes, Gerard
        Www.gerardmaas.net
        klopt... maar David Hobby en z'n advocaten weten belgie niet liggen... hij denkt dat dat de hoofdstad van Brussel is...
        some pictures: www.vaita.be, some info www.strobistfotografie.be, workshops: strobistworkshops
        Stel je vragen hier in het BD-forum... Ik kan ze niet via persoonlijke mail beantwoorden!

        Comment


        • #5
          Re: strobist-info.be en nl offline, nog andere NL goede strobistensites ?

          Daarom heet mijn site www.metjegelaatopdegevoeligeplaat.nl :-) en mijn blog: http://metjegelaatopdegevoeligeplaat.blogspot.com
          Met weer linkjes naar andere strobist sites filmpjes testen van hardware en meer.
          Probeer elke week een item te plaatsen...valt soms niet mee als er niet veel nieuws is in flitswereld.
          Hou een aantal sites in de gaten, zoals die van d_oracle (zeer handige en praktische tips).
          Sommige sites gebeurt ook weinig of bijna geen nieuws, mensen haken dan snel af. Ik hoop dat je een keer een kijkje gaat nemen.
          Groeten Michael

          Comment


          • #6
            Re: strobist-info.be en nl offline, nog andere NL goede strobistensites ?

            Hou ook vooral mijn forum in de gaten, je vind er heel wat nieuws en je kan er al je vragen kwijt.
            Ook vele strobist bloggers posten er hun bevindingen
            Last edited by zunoel; 14 februari 2012, 15:28.
            Wil je ook dit soort foto's maken samen met Belgiumdigital?

            Hou dan zeker het Shooting Days en het BD-mededelingen forum in de gaten!

            Comment


            • #7
              Re: strobist-info.be en nl offline, nog andere NL goede strobistensites ?

              Oorspronkelijk geplaatst door 2010 Bekijk bericht
              Zijn er nog andere goede Nederlandstalige strobisten websites dan strobist-info.be en nl die raar genoeg offline ligt
              Raar? gepost op: januari 24, 2011; Strobist-info en Strobist Magazine gaan samen
              Never resist temptation or it could go away...
              Mijn handleiding is meer versleten dan men toestel :rolleyes:

              Comment


              • #8
                Re: strobist-info.be en nl offline, nog andere NL goede strobistensites ?

                Oorspronkelijk geplaatst door zunoel Bekijk bericht
                Hou ook vooral mijn forum in de gaten, je vind er heel wat nieuws en je kan er al je vragen kwijt.
                Ook vele strobist bloggers posten er hun bevindingen
                lol... d'r staat een foutje in je link Noel... dubbele HTTP://...
                some pictures: www.vaita.be, some info www.strobistfotografie.be, workshops: strobistworkshops
                Stel je vragen hier in het BD-forum... Ik kan ze niet via persoonlijke mail beantwoorden!

                Comment


                • #9
                  Re: strobist-info.be en nl offline, nog andere NL goede strobistensites ?

                  Oorspronkelijk geplaatst door d_oracle Bekijk bericht
                  lol... d'r staat een foutje in je link Noel... dubbele HTTP://...

                  Merci, eventjes aangepast
                  Wil je ook dit soort foto's maken samen met Belgiumdigital?

                  Hou dan zeker het Shooting Days en het BD-mededelingen forum in de gaten!

                  Comment


                  • #10
                    Re: strobist-info.be en nl offline, nog andere NL goede strobistensites ?

                    [moved]
                    "I'm my own art director, not somebody else's photographer"
                    Blog: www.gerardmaas.net
                    Port: www.gerardmaas.com

                    Comment


                    • #11
                      Re: strobist-info.be en nl offline, nog andere NL goede strobistensites ?

                      Oorspronkelijk geplaatst door d_oracle Bekijk bericht
                      klopt... maar David Hobby en z'n advocaten weten belgie niet liggen... hij denkt dat dat de hoofdstad van Brussel is...
                      Blijkbaar is zijn kennis van de aardbol iets breder: https://twitter.com/strobist/status/199610016481812480
                      "I'm my own art director, not somebody else's photographer"
                      Blog: www.gerardmaas.net
                      Port: www.gerardmaas.com

                      Comment


                      • #12
                        Re: strobist-info.be en nl offline, nog andere NL goede strobistensites ?

                        Haha, was inderdaad zijn kinderlijke en super onprofessionele reactie, nadat hij een antwoord had ontvangen van onze advocaten.
                        Hij had ons inderdaad gemaild en getwitterd dat we onze naam moesten wijzigen, zoniet dat hij een juridische procedure zou opstarten.
                        Jammer voor hem dat hij niet bij de eerste de beste amateur terecht is gekomen, die het in zijn broek doet als de grote "Hobbit" zijn mond opendoet.
                        In Europa en buiten US is zijn trademark "niets" waard !!!
                        Je kan in Europa het woord "strobist" zelfs niet laten registreren omdat het wordt beschouwd als jargon.

                        Dus als hij met zijn enorm ego iemand van jullie ook lastig valt, stuur me dan gerust een PM of mailtje en ik bezorg je wel alle nodige informatie.
                        www.strobistworkshops.be - www.fotobedrijf.be

                        Comment

                        Working...
                        X