Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Vraagje over www.kamera-express.nl

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Vraagje over www.kamera-express.nl

    Is er iemand op dit forum die positieve/nagatieve ervaringen heeft met deze webshop?
    Er is momenteel een actie met de Canon G5 aan 425 Eur. Addertje onder het gras is dat die zonder doos kan geleverd worden (beschadigde dozen tijdens transport)

    Wat vinden jullie daarvan?

  • #2
    k heb daar paar maanden terug een tasje gekocht voor mijn G5, geen klachten verder....leverder alleen later omdat de betreffende kleur (zwart) niet leverbaar was en er een (na een belletje) een rode werdt geleverd...

    Wat betreft de CAM, er zit gewoon garantie op, alles zit erop en eraan, ik zou het gewoon doen. Kleinde kans natuurlijk dat er toch iets in de cam beschadigd is, je weet nooit, maar dat kun je misschien verwachten...heel misschien...maar als het meezit spaar je 100 euro uit, ik zou het gewoon doen...

    greetz

    Comment


    • #3
      heb daar al 't een en ander gekocht en steeds zonder problemen, heel goede winkel met heel heel veel in vooraad.

      Ik heb daar trouwens ook zo'n G5 gekocht een tijdje geleden voor 475 euro als ik me niet vergis, ook zonder doos, was een showroommodel zei ie, kan me niet echt schelen aangezien er toch garantie op zat en de camera perfect werkt (was voor men pa).

      zeker geen oplichters ginder
      visit my website : http://www.freewallpapersite.com

      Comment


      • #4
        Ik ben al een paar keer in hun winkel geweest en heb er ook een paar spullen gekocht. Geen klachten over ze.

        Comment


        • #5
          Een betrouwbare zaak, waar ik al sinds 1995 mijn fotoapparatuur koop.
          Geen klachten hier..

          Hans
          Hans

          Oly C5050z Tcon17+RaynoxDCR720
          KM D5D 18/70+28/105+70/210+3600HS

          Comment


          • #6
            Het is een betrouwbare winkel. Ik heb daar een tweedehands 500mm spiegelobjectief en een Canon 1.4x extender gekocht zonder problemen.
            Groetjes, Blord

            Canon 7D en wat lenzen.

            Comment


            • #7
              Heb daar o.a. mijn Fuji S2 Pro gekocht. Zeer betrouwbare zaak met - en dat is ook niet onbelangrijk - vakmensen 'achter den toog'. De winkel heeft een kleine (bijna ontgoochelende) façade, maar eenmaal binnen vind je een enorme ruimte aan fotomateriaal. Zeer grote voorraad en lage prijzen...

              Service na verkoop ? Nog geen ervaring, m.a.w. nog niet nodig gehad.
              Greetz, Kariboe
              * Eén duimpje -> ja hoor ** Twee duimpjes -> hee, bijzonder goed gezien, creatief ! *** Drie duimpjes -> aaargh, ik wou die zelf gemaakt hebben, respect !!!
              Euh... deze quotering is zeer subjectief !

              Comment


              • #8
                Heb daar mijnen D100 ook gekocht, zeer correcte mensen. ge moet het eigenlijk zien als een magazijntje waar ge aan de balie iets kunt afhalen, veel verkoopspraat moet ge dan ook niet verwachten.

                Comment


                • #9
                  Heb reeds 2 camera's ,lens en vele toebehoren gekocht. Prima service. CF kaart van Sandisk die Fuji batterijen leegtrok werd na 2 maanden zonder commentaar omgeruild voor ander merk.

                  Enig nadeel, gesloten op koopavond en zaterdag. woon er 3 km vandaan, dus moet altijd op een vrije dag langsgaan

                  rob
                  http:/home.planet.nl/~knegt221

                  Comment


                  • #10
                    het zijn niet de goedkoopste hoor...
                    Met vriendelijke groeten,
                    Ronald
                    www.konings.biz

                    Comment


                    • #11
                      ze hebben veel voorraad, ook al twee of drie lenzen gekocht, nadeel, je mag de lens niet testen, vind ik heel spijtig, om eens een indruk te krijgen, dat dan in vele winkels wel ...

                      hun antwoord : dan is ze niet nieuw meer. Maar vele winkels hebben demo lenzen, zij niet, ze hebben wel een grote voorraad aan tweedehandslenzen en bodies.

                      soms komen ze met een sterke prijs uit de hoek, soms zijn ze tot 5 a 10 % duurder dan in duitsland ...

                      Het hangt er allemaal vanaf wat je wil, maar ze hebben over het algemeen een 'degelijke' service.

                      Comment


                      • #12
                        Deze week 2 nikonlensen gekocht, de 12-24 mm en een 50mm 1.8D ik kom er vaker en altijd correct behandeld met de juiste kennes van zaken, is net wat Phille zegt je kan er niets uit proberen maar als je weet wat je toch wil hebben is dat niet zo erg

                        PS De lens 12-24 mm is wel voor Coby maar ik mag hem ook gebruiken
                        D300, D700, 17-35/2,8 AFS, - 28-70/2,8 AFS, - 70-200/2,8 AFS, - 50/1,4 AFS, - 2 X SB 800, - TC17EII- 1.7 - AF Micro 200mm F4.0 - AF 20mm F2.8
                        www.langenacker.nl

                        Comment


                        • #13
                          Originally posted by NoName
                          Deze week 2 nikonlensen gekocht, de 12-24 mm en een 50mm 1.8D ik kom er vaker en altijd correct behandeld met de juiste kennes van zaken, is net wat Phille zegt je kan er niets uit proberen maar als je weet wat je toch wil hebben is dat niet zo erg

                          PS De lens 12-24 mm is wel voor Coby maar ik mag hem ook gebruiken


                          Veel plezier met de 12-24mm.Daar zat je al lang op te wachten
                          Danny's Photosite

                          Comment


                          • #14
                            Originally posted by roadrunner
                            Originally posted by NoName
                            Deze week 2 nikonlensen gekocht, de 12-24 mm en een 50mm 1.8D ik kom er vaker en altijd correct behandeld met de juiste kennes van zaken, is net wat Phille zegt je kan er niets uit proberen maar als je weet wat je toch wil hebben is dat niet zo erg

                            PS De lens 12-24 mm is wel voor Coby maar ik mag hem ook gebruiken




                            Veel plezier met de 12-24mm.Daar zat je al lang op te wachten
                            Zo zie je maar weer, het wachten wordt beloond
                            Twee vliegen in 1 klap, ik heb Coby een mooi cado gegeven
                            en er is weer een mooie lens in huis
                            D300, D700, 17-35/2,8 AFS, - 28-70/2,8 AFS, - 70-200/2,8 AFS, - 50/1,4 AFS, - 2 X SB 800, - TC17EII- 1.7 - AF Micro 200mm F4.0 - AF 20mm F2.8
                            www.langenacker.nl

                            Comment


                            • #15
                              Originally posted by NoName


                              Twee vliegen in 1 klap, ik heb Coby een mooi cado gegeven
                              en er is weer een mooie lens in huis
                              Slimme vent zijt ge!!
                              Danny's Photosite

                              Comment

                              Working...
                              X