Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

winterbedden

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • winterbedden

    op de plantage van een boomkwekerij
    dank voor het kijken

  • #2
    Re: winterbedden

    Het licht zit hier prachtig, wat de weidsheid nog benadrukt.

    groetjes

    moniq
    groetjes, moniq (BD1321BE)

    A picture paints a thousand words

    Comment


    • #3
      Re: winterbedden

      Foto heeft echt een bak met diepte zeg. mooi.
      Sensor mag wel een keer gekuisd worden
      Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
      MIJN WEBSITE

      Comment


      • #4
        Re: winterbedden

        Oorspronkelijk geplaatst door jos82 Bekijk bericht
        Sensor mag wel een keer gekuisd worden
        ja ik weet het en heb er al een heel deel verwijderd in PS ,is bijna niet meer te doen ,en het is nog maar 2 maanden geleden en durf het zelf niet

        Comment


        • #5
          Re: winterbedden

          Moet ook elke foto softwarematig vlekjes verwijderen. Heb toevallig vandaag een cleaning setje binnen gekregen. Statisch borsteltje en swaps incl vloeistof.
          Heb het ook nog nooit gedaan maar morgen gaan we het proberen. Als je you-tube ziet is het niet zo heel moeilijk.
          Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
          MIJN WEBSITE

          Comment


          • #6
            Re: winterbedden

            Oorspronkelijk geplaatst door jos82 Bekijk bericht
            Moet ook elke foto softwarematig vlekjes verwijderen. Heb toevallig vandaag een cleaning setje binnen gekregen. Statisch borsteltje en swaps incl vloeistof.
            Heb het ook nog nooit gedaan maar morgen gaan we het proberen. Als je you-tube ziet is het niet zo heel moeilijk.
            wees maar voorzichtig ,ik doe het niet meer
            heb intussen nog wat extra kuiswerk gedaan aan de foto ,denk dat het nu al wat beter is

            Comment


            • #7
              Re: winterbedden

              mooie heldere foto ,precies zolang als een landingsbaan

              grtjes

              Comment


              • #8
                Re: winterbedden

                Hele mooie foto.

                Dat sensorreinigen zag ik zelf ook niet zitten, maar zat met enkele vervelende vlekken.
                M'n stoute schoenen aangetrokken, een setje swaps besteld en youtubefilmpjes rustig bekeken.
                Een goeie week geleden dan toch zelf uitgeprobeerd, met perfect resultaat.
                Ik verzeker je, poepsimpel. Ik vraag me nu zelfs af waarover ik me zorgen maakte.


                greetz
                Cheeta
                Light travels faster than sound. This is why some people appear bright, until you hear them speak.
                flickr

                Comment


                • #9
                  Re: winterbedden

                  mooie plaat met een geweldige diepte .
                  Nikon D800 - Nikon D7000 - Nikon P7000 - - Nikon 16 - 35 f4 vr - Tokina 12-24 f4 - Sigma 24-70 f2.8 - Nikon 50 f1.8 - Nikon 18-105 f3.5-5.6 - Nikon 70-300 f4.5-5.6 - Samyang Fisheye 8mm f3.5 - Nikon SB900 -RedGed TSC-428 tripod carbon .

                  Comment


                  • #10
                    Re: winterbedden

                    Mooi Patrick, maar als je hier minstens de hellft van d lucht weghaalt dan gaat je dioeptewerking er een stuk op vooruit vind ik
                    bedankt om te kijken of te reageren, frans !

                    Comment


                    • #11
                      Re: winterbedden

                      Heel mooi hoor Patrick, met die "stippellijntjes". Mooi die aardetinten van de grond en struiken en het geel in de lucht en die telkens contrasteren met het overheersende wit en blauw.
                      D750 / D7000 - Nikon 16-35 f4 - Nikon 50D f1.4 - Tokina 11-16 f2.8 - Nikon 180D - Nikon 105 f2.8 Macro
                      500px FaceBook

                      Comment


                      • #12
                        Re: winterbedden

                        Goh...geef mij maar een drukkere plaat of wel een heel sobere...Deze is een toemaatje en niets meer vind ik.
                        Patrick ik ken het gevoel ..Ah nog eentje...en nog eentje in al je exitement...
                        Geef ons vlug nog een andere.
                        Mvg, Pascal,Schoonspikke
                        Als je schiet..schiet dan raak!
                        500 PIXHuawei P30 PRO

                        Comment


                        • #13
                          Re: winterbedden

                          mooie diepte en stippellijntjes in de sneeuw zijn goed opgemerkt!
                          facebook

                          500px

                          Comment

                          Working...
                          X