Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

phottix hs speed mount

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • phottix hs speed mount

    In eerste instantie wilde ik me een easy-up softbox of octa aanschaffen. Maar de flits zit achter het scherm, dus als je de flitskracht wil bijregelen moet het scherm eraf gehaald worden om aan de flits te kunnen. Ik heb nog niet zoveel ervaring, dus zal ik in het begin regelmatig de flitskracht moeten bijregelen.

    Per toeval stootte ik op dit item: speed mount Hiermee kan ik de flits netjes bijregelen zonder de softbox te moeten openen.

    Heeft er iemand ervaring met zo'n type adapter? Voor- en Nadelen?
    Of kan ik toch beter gaan voor de easy-up dingen omdat ze sneller op te stellen zijn?

    Alvast bedankt,

  • #2
    Re: phottix hs speed mount

    heb zo ene en is vrij easy idd, doet wat het moet doen

    ik heb bij diegene die ik via ebay heb gekocht wel wat aanpassingen moeten doen

    het voordeel aan een dergelijke koppeling is dat je veel modifiers die de bowens s-koppeling hebben, kan gaan gebruiken met een reportageflits, doch zal niet alles gevuld geraken met ene

    ook heb ik een easy up octo softbox van phottix met grid en die is ook wel goed.
    het is een systeem met velcro en gaat vrij snel om die even weg te nemen en de flitskracht aan te passen
    Website: http://www.svisimaging.be

    Comment


    • #3
      Re: phottix hs speed mount

      Oorspronkelijk geplaatst door Bart_P Bekijk bericht
      Per toeval stootte ik op dit item: speed mount Hiermee kan ik de flits netjes bijregelen zonder de softbox te moeten openen.
      tja... daar krijg je natuurlijk een hotspot door... een reportage flits, flitst nu eenmaal rechtdoor... vandaar dat we ze omdraaien.

      dat aanpassen van de flits is geen probleem hoor... laat gewoon de velcro even loshangen!
      some pictures: www.vaita.be, some info www.strobistfotografie.be, workshops: strobistworkshops
      Stel je vragen hier in het BD-forum... Ik kan ze niet via persoonlijke mail beantwoorden!

      Comment

      Working...
      X