Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Elinchrom BXRi 500/500 To Go Kit

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [ Ander Merk ] Elinchrom BXRi 500/500 To Go Kit

    Een project is afgesprongen ... en op iets mindere wijze afgelopen dus moet ik deze super set te koop aanbieden.

    Het gaat hier dus over een zo goed als nieuwe Elinchrom BXRi 500/500 To Go Kit ... tweemaal.
    Dus we spreken over niet minder dan vier BXRi 500 Watt koppen
    4x Elinchrom Portalite 66cm softboxes
    4x Elinchrom clip-lock stands
    2x Elinchrom Skyport transmitter (die de intensiteit van de flitskoppen remote kan instellen ... ideaal !)
    2 tassen voor de statieven
    2 tassen voor de flits koppen
    én als extra nog eens een Striplight 40x180cm én een Octagon Softbox van 140cm diameter, beide van Walimex Pro.

    Al dit materiaal is net een jaar oud ondertussen, en véél te weinig gebruikt ... het studio project dat ik samen met iemand op ging starten is dus in het water gevallen, en ik vrees dat ik deze schitterende set helemaal niet meer ga gebruiken ... zonde dus, daarom zet ik alles te koop.

    Nieuwprijs was in totaal net geen 2600 Euro ... heb net even bij Studio73 gekeken (waar de sets aangekocht zijn in februari 2011 trouwens) en ze staan nog steeds aan 1199 per stuk (zonder de stripbox en octa die samen dus ook zo'n 200 Euro gekost hebben) ...

    ik vraag voor alles bij elkaar 2000 Euro, lijkt me zeker niet te veel en een verlies van 30% voor mij, winst voor jouw dus.

    Indien nodig kan een factuur opgemaakt worden voor btw recuperatie natuurlijk.
    Fotografie - Tutorials - Schaalmodellen
    Ik doe het met Canon gLas van 24 tot 400mm op FF en enkele lichtpuntjes ...
Working...
X