Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Demerbroeken in het wit

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Demerbroeken in het wit

    Ik ben vanochtend met een medefotograaf naar de Demerbroeken in Langdorp getrokken. Hierbij een panorama dat ik er genomen heb.


    Winter landscape by LaurentSt, on Flickr
    70D / 450D / Sigma 10-20mm f/4-5.6 HSM / 18-55IS / 50mm f1.8 II / 430EXII / Sigma 120-300mm f/2.8 OS / Kenko Pro 300 1.4x DG / Sigma 2x APO DG / Flickr / 500px / lsfotografie.webs.com

  • #2
    Re: Demerbroeken in het wit

    Compo is mooi, maar de pano is niet zo mooi uitgevoerd.
    De overgangen zijn goed zichtbaar. Ik weet niet hoe je te werk gegaan bent, maar het lijkt alsof de belichting en zelfs misschien ook de witbalans verschillend is voor de verschillende opnames.
    Helemaal rechts zie je zwarte sneeuw, een stuk links ervan iets lichtere sneeuw, maar dan blauwer, en het stuk ernaast ziet nog lichter, en nog blauwer.

    De truuk is om alles manueel in te stellen, zodat elke opname gelijk ik. Om hoge contrasten te overbruggen, kan je dan elk shot meerdere keren maken met telkens een andere belichting, en later, na het stitchen, de drie belichtingen blenden.

    Er is wat werk aan, maar het resultaat zou beter moeten zijn.

    Edit : ik klik toevallig op jouw foto en kwam op Flickr. Ik snap dus niet hoe men zo'n foto "awesome" kan noemen... Ik ben wel nen strengen he ?
    www.damafoto.be
    Facebook Damafoto

    Comment


    • #3
      Re: Demerbroeken in het wit

      Idd je bent streng, maar wat je zegt klopt wel dus ik heb er geen enkel probleem mee, integendeel, ik apprecieer dat je er tijd en moeite in hebt gestoken. Als je natuurlijk zo'n prachtige foto's neemt als jou, dan verbleken andere foto's vrij snel

      Ik zal proberen om de foto opnieuw te bewerken om er een beter resultaat uit te krijgen.

      Dit was hoe ik de foto maakte: