Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Vervangen van de Canon IXUS 860 IS

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Vervangen van de Canon IXUS 860 IS

    Ik heb 5j geleden een Canon IXUS 860 IS aangekocht als snelle meeneem camera, en heb hier eigenlijk heel veel plezier aan beleefd, maar hij begint te verslijten (dode lijnen op het scherm) dus ik ben aan het zien voor een nieuwe.

    Nu blijkt dat de nieuwe IXUS reeks nog altijd niet op de waterdichte markt is gesprongen, en ik vind het wel tof op op vakantie je camera eens in het zwembad mee te kunnen nemen, daarvoor dient de camera ook hoofdzakelijk, voor vakanties en feestjes.

    Dus ik ben voorlopig gevallen op de Olympus Tough TG-610. Enige nadeel dat ik hier van vind online, is het geluid van de video-opnames. Ik heb de IXUS veel gebruikt voor films te maken van races op circuits, en andere sporten Dus ik vroeg mij af of er hier mensen ervaring hebben met de videofuncties van de TG-610 ivm de IXUS 860.

    Wat ik ook belangrijk vind aan de IXUS, dat hij snel opstart om een foto te nemen van iets onverwacht bv. Hier vind ik ook weinig info van voor de TG-610.

    En dan natuurlijk, het merk Olympus tov Canon. Ga ik een evenwaardige camera hebben?

    Andere vervangers zijn altijd welkom, ik vind belangrijk dat de videofuncties goed is, dat hij snel opstart, en waterdicht is.

    Thx
    Canon EOS500D
    Homepage: www.stevenvandyk.be
Working...
X