Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

lichtkathedraal

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • lichtkathedraal

    ongetwijfeld reeds veel gefotografeerd dat weekend en al enkele keren hier langsgekomen, maar vond deze vandaag nog op mn CF kaartje.
    een van de enige foto's die ik daar genomen heb, daarna het terug afgetrapt wegens véél te véél volk!
    Canon 5D Mark II - Canon 17-40mm f/4 L lens - Canon 35mm f/2 lens - sigma 105mm f/2,8 macro lens
    Canon 500D -Canon 18-200mm f/3,5-5,6 lens

  • #2
    Re: lichtkathedraal

    Maak eens een kerstboom van je stad en lok er miljoenen nieuwsgierigen mee.

    Comment


    • #3
      Re: lichtkathedraal

      Ik vind dit wel een leuke doordat je de silhouetten van de mensen ziet. En dat in combinatie met het licht Ik vraag me alleen af of ie niet nog beter zou zijn horizontaal en geconcentreerd op "de mensen die de tunnel ingaan".
      http://blackletterday.wordpress.com

      Comment


      • #4
        Re: lichtkathedraal

        Oorspronkelijk geplaatst door doudeke Bekijk bericht
        Maak eens een kerstboom van je stad en lok er miljoenen nieuwsgierigen mee.
        Door te haten ga je niemand hier vooruit helpen.

        O/T: mooie foto, wel beetje akkoord met Blackletterday. Er ontbreekt nog net wat dieptegang vind ik, zou tof zijn als je op een bepaalde manier wordt meegetrokken in die tunnel van licht, wat nu nog net niet zo is.
        portfolio - blog

        Comment


        • #5
          Re: lichtkathedraal

          Oorspronkelijk geplaatst door Dequal Bekijk bericht
          Door te haten ga je niemand hier vooruit helpen.
          Oei, haten. Even nadenken. Neen, er is niets dat ik haat in dit leven. Er is niet eens iets
          waar ik een afkeer van heb. Zeker niet van Gent, waar ik zeer gaarne mag komen. Mijn
          commentaar was dan ook niet meer als een milde vorm van spot. En ik lach net zo graag
          en hard met Gent, als met Charleroi, of mijn dierbare Bruggelingen, als met Limburgers,
          de stam waar ik zelf uit voortkom.
          Kerstboom was trouwens niet zo origineel. Gent leek meer op een luster.

          Comment

          Working...
          X