Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Ta Prohm opgeslokt door de jungle

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Ta Prohm opgeslokt door de jungle




    de zwart-wit versie staat hier
    "If you're going through hell, keep going" (Winston Churchill)

  • #2
    Re: Ta Prohm opgeslokt door de jungle

    Ik heb laatst een reportage gezien van deze planten...Mooie foto ervan.
    Mvg, Pascal,Schoonspikke
    Als je schiet..schiet dan raak!
    500 PIXHuawei P30 PRO

    Comment


    • #3
      Re: Ta Prohm opgeslokt door de jungle

      Een heel mooie, met een prachtige lichtinval !

      Jammer dat het trapje er net niet helemaal op staat...
      www.damafoto.be
      Facebook Damafoto

      Comment


      • #4
        Re: Ta Prohm opgeslokt door de jungle

        een zalig warm plaatje tussen al dat koude geweld hier
        Groetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
        Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/

        Comment


        • #5
          Re: Ta Prohm opgeslokt door de jungle

          Prachtig vastgelegd. Vind het een hele knappe..
          Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
          MIJN WEBSITE

          Comment


          • #6
            Re: Ta Prohm opgeslokt door de jungle

            Bedankt voor de reacties

            Oorspronkelijk geplaatst door Dama Bekijk bericht
            Jammer dat het trapje er net niet helemaal op staat...
            Danny, Ik had het ook helemaal op dat trapje niet gemunt. Waarom zou ik ? Had ik gekund, ik had zelfs de hele trap en afsluiting weggetoverd om de magie van de plaats alleen te kunnen vastleggen (geen gemakkelijke klus om dat met photoshop te doen). Ik had eerder verwacht dat iemand zou gezegd hebben 'jammer van die trap en afsluiting', verre van dat een stuk van het storend element er niet gans op staat

            Ik zie in die boom een figuur van een dame met een lange gedrapeerde rok die haar armen uitstrekt naar de kruin en ik wou die er van kop tot teen op. Een stukje dieper mikken om ook dat stukje trap te bewaren was echt geen prioriteit.
            "If you're going through hell, keep going" (Winston Churchill)

            Comment


            • #7
              Re: Ta Prohm opgeslokt door de jungle

              Tussen al dat sneeuw en ijs geweld vind ik dit een
              mooie hoor.

              gr.ron.
              http://exhi-fotografie.nl

              Comment


              • #8
                Re: Ta Prohm opgeslokt door de jungle

                Oorspronkelijk geplaatst door lin.vdb Bekijk bericht
                DIk had eerder verwacht dat iemand zou gezegd hebben 'jammer van die trap en afsluiting'
                dat was het eerste wat ik bij deze foto dacht. wat een mooie maar wat jammer van die afsluiting.
                ik had hem misschien proberen te croppen juist boven het trapje en dan de touwen proberen weg te klonen.

                greets,

                Jeroen

                Comment


                • #9
                  Re: Ta Prohm opgeslokt door de jungle

                  Oorspronkelijk geplaatst door jeroenaerts Bekijk bericht
                  dat was het eerste wat ik bij deze foto dacht. wat een mooie maar wat jammer van die afsluiting.
                  ik had hem misschien proberen te croppen juist boven het trapje en dan de touwen proberen weg te klonen.

                  greets,

                  Jeroen
                  Misschien doe'k dat wel ooit eens maar word momenteel opgeslokt door andere time consuming aangelegenheden.
                  "If you're going through hell, keep going" (Winston Churchill)

                  Comment


                  • #10
                    Oorspronkelijk geplaatst door lin.vdb
                    Bedankt voor de reacties

                    Danny, Ik had het ook helemaal op dat trapje niet gemunt. Waarom zou ik ? Had ik gekund, ik had zelfs de hele trap en afsluiting weggetoverd om de magie van de plaats alleen te kunnen vastleggen (geen gemakkelijke klus om dat met photoshop te doen). Ik had eerder verwacht dat iemand zou gezegd hebben 'jammer van die trap en afsluiting', verre van dat een stuk van het storend element er niet gans op staat

                    Ik zie in die boom een figuur van een dame met een lange gedrapeerde rok die haar armen uitstrekt naar de kruin en ik wou die er van kop tot teen op. Een stukje dieper mikken om ook dat stukje trap te bewaren was echt geen prioriteit.
                    Ik vond net dat trapje goed meewerken in de compo, en verre van storend.
                    Vandaar dat ik het jammer vond, dat het er net niet helemaal op staat.
                    www.damafoto.be
                    Facebook Damafoto

                    Comment


                    • #11
                      Re: Ta Prohm opgeslokt door de jungle

                      Als een luie octopus die zijn tentakels naast zich laat rusten en er geen barst om geeft
                      wat men van hem denkt.

                      Comment

                      Working...
                      X