Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Yongnuo RF-602

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Yongnuo RF-602

    Waar kan ik best deze set kopen ?Online stores?

    regio west vlaanderen belgie.
    Nikon D800 Tamron 24-70 F2.8 Nikkor 50 mm 1.8 tamron 70-200 2.8 godox AD200

  • #2
    Re: Yongnuo RF-602

    Twee seconden op Google geeft dit resultaat



    MVG, Jeff C.
    Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience. "When one person suffers from a delusion it is called insanity. When many people suffer from a delusion it is called religion ."

    Comment


    • #3
      Re: Yongnuo RF-602

      Oorspronkelijk geplaatst door Qbek Bekijk bericht
      Waar kan ik best deze set kopen ?Online stores?

      regio west vlaanderen belgie.
      ebay... voor 20€.... zie sticky
      some pictures: www.vaita.be, some info www.strobistfotografie.be, workshops: strobistworkshops
      Stel je vragen hier in het BD-forum... Ik kan ze niet via persoonlijke mail beantwoorden!

      Comment


      • #4
        Re: Yongnuo RF-602

        Ik heb geen ervaring wat ebay betreft.Kiezen jullie gewoon 1 uit of hoe ga je te werk?kan je anders een link doorsturen aub?
        Nikon D800 Tamron 24-70 F2.8 Nikkor 50 mm 1.8 tamron 70-200 2.8 godox AD200

        Comment


        • #5
          Re: Yongnuo RF-602

          Oorspronkelijk geplaatst door Qbek Bekijk bericht
          kan je anders een link doorsturen aub?
          er staat een link in de sticky van dit forum
          some pictures: www.vaita.be, some info www.strobistfotografie.be, workshops: strobistworkshops
          Stel je vragen hier in het BD-forum... Ik kan ze niet via persoonlijke mail beantwoorden!

          Comment


          • #6
            Re: Yongnuo RF-602

            hier nog enkele linkies :



            Last edited by Excalibur; 4 februari 2012, 21:11.
            Ik ben eigenlijk niet lui, ik ben alleen erg goed in het niets doen ...

            Comment


            • #7
              Re: Yongnuo RF-602

              is de RF-603 niet nieuwer, beter? Deze zijn zowel zender als ontvanger.
              Iemand hier ervaring mee?

              Ook hier en hier te verkrijgen.

              update: ik heb ondertussen toch wel al wat info gevonden hier op het forum, (sorry, Koen, ik zal in het vervolg eerst een de "zoeken" button gebruiken en dan vind ik je draadje ) en het blijkt dat de RF602 toch beter en ook nog goedkoper is dan de RF603.
              Last edited by RichKE; 4 februari 2012, 23:16.
              Canon 60D, Canon Rebel XT,wat geslepen glas, een driepikkel en een hoop dromen....

              Comment


              • #8
                Re: Yongnuo RF-602

                Oorspronkelijk geplaatst door d_oracle Bekijk bericht
                er staat een link in de sticky van dit forum


                Stomme ik,wa bedoel je met die sticky?waar staat dit?sorry voor deze domme vraag...
                Nikon D800 Tamron 24-70 F2.8 Nikkor 50 mm 1.8 tamron 70-200 2.8 godox AD200

                Comment


                • #9
                  Re: Yongnuo RF-602

                  Oorspronkelijk geplaatst door Qbek Bekijk bericht
                  Waar kan ik best deze set kopen ?Online stores?

                  regio west vlaanderen belgie.
                  Hier begrijp ik niks van
                  Nikons, Nikkors, Sigma's en Tamrons..15 tot 400mm en nu ook een Pen + Zuiko's en Lumix...

                  Comment


                  • #10
                    Re: Yongnuo RF-602

                    Oorspronkelijk geplaatst door Qbek Bekijk bericht
                    Stomme ik,wa bedoel je met die sticky?waar staat dit?sorry voor deze domme vraag...
                    uit het forum reglement:

                    1.3. Veelgebruikte termen en afkortingen
                    BD : afkorting voor Belgiumdigital
                    forumbeheerders : de admins, forumleiding en moderators die toezien op de goede algemene werking van het forum
                    admins = administrators : IT-experten die de technische kant van de forumwerking beheren en in de praktijk ondersteunen
                    forumleiding : de dagelijkse leiding van de forumactiviteiten, eveneens coördinator van de moderators
                    mods = moderators : BD-medewerkers die één of meer forumonderdelen van nabij opvolgen, en toezien op het naleven van de forumregels
                    nick(name) : een bij je registratie zelfgekozen naam, waaronder je je op het forum zal identificeren
                    post = bericht = reactie : een tussenkomst van een gebruiker op het forum
                    topic = draad(je) : een discussie bestaande uit een initieel bericht en een aantal verdere reacties daarop
                    TS = topic starter : de persoon die het eerste bericht in een discussie gepost heeft
                    sticky : speciaal bericht met belangrijke informatie, dat in de lijst van berichten in een forumdeel steeds bovenaan blijft staan
                    PB / PM = persoonlijk bericht / private message : een bericht aan één of meer gebruikers van het forum dat enkel voor die personen zichtbaar is (vergelijkbaar met een e-mail)
                    Challenge : een maandelijks georganiseerde uitdaging met een opgelegd te fotograferen onderwerp
                    SD = Shooting Day : een bijeenkomst met als doel samen te fotograferen
                    HoF = Hall of Fame : een wekelijkse selectie uit foto’s gepost in verschillende forumdelen
                    BoF = Book of Fame : de jaarlijkse bundeling van HoF foto’s in een prachtig jaarboek
                    strobist forum heeft 4 sticky's
                    some pictures: www.vaita.be, some info www.strobistfotografie.be, workshops: strobistworkshops
                    Stel je vragen hier in het BD-forum... Ik kan ze niet via persoonlijke mail beantwoorden!

                    Comment


                    • #11
                      Re: Yongnuo RF-602

                      Oorspronkelijk geplaatst door d_oracle Bekijk bericht
                      uit het forum reglement:



                      strobist forum heeft 4 sticky's



                      Oke,weer iets bijgeleerd!!!Bedankt!
                      Nikon D800 Tamron 24-70 F2.8 Nikkor 50 mm 1.8 tamron 70-200 2.8 godox AD200

                      Comment


                      • #12
                        Re: Yongnuo RF-602

                        Ik heb gezien, dat er bij de RF-602 een kabel geleverd is, moet ik dan ook nog de LS-021/C1 als extra bestellen of voldoet de meegeleverde voor de Canon 60D als je hem gebruiken als afstandsbediening voor de camera?
                        Canon 60D, Canon Rebel XT,wat geslepen glas, een driepikkel en een hoop dromen....

                        Comment


                        • #13
                          Re: Yongnuo RF-602

                          Oorspronkelijk geplaatst door RichKE Bekijk bericht
                          Ik heb gezien, dat er bij de RF-602 een kabel geleverd is, moet ik dan ook nog de LS-021/C1 als extra bestellen of voldoet de meegeleverde voor de Canon 60D als je hem gebruiken als afstandsbediening voor de camera?
                          Nope.. de bijgeleverde kabel is een 3.5mm jack.

                          Je moet voor de 60D een 2.5mm jack hebben maw de C1-kabel.

                          Heb ook een 60D en zit/zat in hetzelfde schuitje
                          -=_-__________________________________________________ __-_=-
                          Bewondering start daar waar eigen kunnen ophoudt..... - BLOG
                          -=_-__________________________________________________ __-_=-

                          Comment


                          • #14
                            Re: Yongnuo RF-602

                            Nope.. de bijgeleverde kabel is een 3.5mm jack.
                            Om de ontvanger op een studioflits te kunnen gebruiken.
                            Olympus OMD Em-1/Lumix GX8www.paly.be blog- Facebook

                            Comment


                            • #15
                              Re: Yongnuo RF-602

                              Oorspronkelijk geplaatst door paly Bekijk bericht
                              Om de ontvanger op een studioflits te kunnen gebruiken.
                              Oorspronkelijk geplaatst door T-General Bekijk bericht
                              Nope.. de bijgeleverde kabel is een 3.5mm jack.

                              Je moet voor de 60D een 2.5mm jack hebben maw de C1-kabel.

                              Heb ook een 60D en zit/zat in hetzelfde schuitje
                              Wow zijn jullie snel bedankt in elk geval, dan bestel ik me er eentje bij en kan hij ook nog dienen als afstandsbediening voor de camera!
                              Canon 60D, Canon Rebel XT,wat geslepen glas, een driepikkel en een hoop dromen....

                              Comment

                              Working...
                              X