Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

D700 - Hopeloze zoektocht

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • D700 - Hopeloze zoektocht

    Hallo Iedereen,

    Ik ben - toch wel hopeloos - op zoek naar een D700 body... overal krijg ik het antwoord dat er geen geleverd worden ivm de release van de D800 maar niemand kan me zeggen wanneer deze release zal plaats vinden.
    Kennen jullie toevallig nog een winkel of winkeltje die zo een D700 heeft liggen?

    Alvast bedankt,

    Gregory
    Website: www.gregoryvantoor.com
    Facebook: www.facebook.com/vantoorgregory
    Twitter: www.twitter.com/gregoryvantoor

  • #2
    Re: D700 - Hopeloze zoektocht

    Nikon Rumours spreekt over de presentatie op 7 februari van de D800 en hij zal in 36 Mp uitvoering op de markt komen. Benieuwd naar het prijskaartje. Speculeren op een prijsdaling van de D700 is gezien de onbeschikbaarheid van nieuwe toestellen ook niet evident.
    Benieuwd naar wat er op 2dehands gaat komen. Maar met de D300 was het al gene vette dus vrees ik dat er niet heelveel D700 aangeboden gaan worden.

    Comment


    • #3
      Re: D700 - Hopeloze zoektocht


      grt,bouk.
      wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
      http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
      https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

      Comment


      • #4
        Re: D700 - Hopeloze zoektocht

        d700 zal niet meer lukken!
        staat al sinds half januari als uit productie op verschillende nikon sites.

        d800 ergens halfweg dees maand (denk ik) prijs rap 3000€ als't nie meer gaat zijn!
        36mp zal niet goedkoop zijn vrees ik.

        zou uitkijken naar een relatief "nieuw" 2dehands model.
        nikon stuff

        Comment


        • #5
          Re: D700 - Hopeloze zoektocht

          Hey Bouk,

          Was hierop ook al gestoten maar en heb een bod gedaan op enkel de body. Zit zelf al met een 24-70 2.8 en een SB-910... maar tot op heden geen antwoord.

          Moest er enige zekerheid zijn dat de D800 deze maand uitkomt zou ik mij kunnen bedwingen... maar nergens kan iemand mij met zekerheid zeggen dat hij deze maand nog zal uitkomen...

          Zoals altijd is het wikken en wegen...
          Website: www.gregoryvantoor.com
          Facebook: www.facebook.com/vantoorgregory
          Twitter: www.twitter.com/gregoryvantoor

          Comment


          • #6
            Re: D700 - Hopeloze zoektocht

            Bij Fotokonijnenberg in nederland (den Ham) is de D700 nog op voorraad.

            http://www.fotokonijnenberg.nl/produ...d700-body.html
            Nikon Df, Nikon 20-35 2.8 AF-D, Nikon 50 1.8 AF-S, Nikon 50 1.2 Ai-s, Nikon Micro 60mm 2.8 AF-S, Nikon 70-200 2.8 AF-S VR, Nikon 85 1.8 AF-D, Nikon 105 2.5 Ai-s, SB600, SB20
            Pentax K1, Pentax 24-70 2.8

            Comment


            • #7
              Re: D700 - Hopeloze zoektocht

              Ik ben verleden week in een zeer gekende zaak in het Antwerpse geweest en daar zei men dat men het op nikon rumors bij het rechte eind had, voorstelling D800 begin februari....
              D800 en een goed glasservies

              Comment


              • #8
                Re: D700 - Hopeloze zoektocht

                Oorspronkelijk geplaatst door PVA Bekijk bericht
                Bij Fotokonijnenberg in nederland (den Ham) is de D700 nog op voorraad.

                http://www.fotokonijnenberg.nl/produ...d700-body.html
                Ondertussen is hun voorraad al op
                Nikon Df, Nikon 20-35 2.8 AF-D, Nikon 50 1.8 AF-S, Nikon 50 1.2 Ai-s, Nikon Micro 60mm 2.8 AF-S, Nikon 70-200 2.8 AF-S VR, Nikon 85 1.8 AF-D, Nikon 105 2.5 Ai-s, SB600, SB20
                Pentax K1, Pentax 24-70 2.8

                Comment


                • #9
                  Ik heb de laatste bij Fnac Leuven gehaald. Bij Fotokar in Leuven hebben ze er nog een. Wel aan de volle 2689 euro !
                  Fuji X-T1 / Fuji X-M1 / Fuji X-30 / Fujinon XT 18-135 / Fujinon XT 35 / Fujinon XC 16-55 / Fujinon XC 55-230 / Fuji EF-X20

                  Comment


                  • #10
                    Re: D700 - Hopeloze zoektocht

                    Oorspronkelijk geplaatst door StevenVW Bekijk bericht
                    Ik heb de laatste bij Fnac Leuven gehaald. Bij Fotokar in Leuven hebben ze er nog een. Wel aan de volle 2689 euro !
                    Dat is ongeveer €1000 meer als ik er 2 jaar geleden voor heb betaaltd......................
                    Nikons, Nikkors, Sigma's en Tamrons..15 tot 400mm en nu ook een Pen + Zuiko's en Lumix...

                    Comment

                    Working...
                    X