Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

panasonic-leica

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • panasonic-leica

    Hallo, kan er mij iemand het verschil vertellen tussen Panasonic en Leica toestellen?
    Want behalve de prijs is er voor mij niet veel verschil.

  • #2
    Re: panasonic-leica

    De sticker en soms de vormgeving. En natuurlijk de prijs, maar dat had je zelf ook al gezien.
    Sony en Olympus
    Fotoseries

    Comment


    • #3
      Re: panasonic-leica

      dus zijn de "goedkope" Leica's eigenlijk dure Panasonics of panasonics zijn goedkope leica's.
      'tIs maar hoe je het bekijkt

      Comment


      • #4
        Re: panasonic-leica

        panasinic werkt met een leica lens een lichtsterke toplens
        heb zelf altijd met panasonic gewerkt en ben nog steeds een tevreden klant
        Groetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
        Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/

        Comment


        • #5
          Re: panasonic-leica

          Een Leica kost bij aankoop wel meer maar levert bij verkoop ook terug iets meer op. En
          verder zou er alleen een verschil in software zijn. Bij de iets duurdere modellen toch.

          Comment


          • #6
            Re: panasonic-leica

            Sedert februari 2007 heb ik mijn ca 5 jaar oude Canon Powerschot G2 vervangen door de Leica v-lux 1.

            Hij ligt goed in de hand, vertoont bij hoge iso-waarden wel wat ruis (ik ga dus max tot iso 400), maar ... hij heeft ook het draaibare LCD-scherm dat ik bij die G2 erg kon appreciëren. Laag bij de grond iets fotograferen, of een opname boven de hoofden van anderen: zeer handig!

            Ik heb nooit begrepen waarom de opvolgers van de G2 dat draaibaar scherm hebben verlaten.
            (Bij latere modellen kwam het blijkbaar weer terug)

            Oorspronkelijk wou ik een Panasonic Lumix FZ50 kopen. Maar omdat men in de winkel zei dat de v-lux eigenlijk die Lumix is maar met een iets andere en betere processor (beter voor ruis) , gaf ik de ca 200€ meer uit aan de Leica.
            Intussen heb ik aan de Leica al veel plezier aan gehad.


            Enkel de processor zou het verschil uitmaken.

            Leica V-Lux 1; iMac 24" Intel 2,8Ghz - MacBook 15" 2,8Ghz (OSX 10.6.8)

            Comment

            Working...
            X