Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

rallysport

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • rallysport

    Ik ben van plan om binnenkort met mijn canon eos 550D naar een rallysprint te gaan, om eens te proberen. Ik heb namelijk een kitlens 18 - 55mm II en een 55-250 mm usm II alsook 85 mm 1.8. Welke lens is het best voor zo fotografie? als er andere lens is die het best is alles is welkom

    thx

    groetjes
    Canon EOS 550D // 15-85mm IS

  • #2
    Re: rallysport

    Oorspronkelijk geplaatst door svanma Bekijk bericht
    Ik ben van plan om binnenkort met mijn canon eos 550D naar een rallysprint te gaan, om eens te proberen. Ik heb namelijk een kitlens 18 - 55mm II en een 55-250 mm usm II alsook 85 mm 1.8. Welke lens is het best voor zo fotografie? als er andere lens is die het best is alles is welkom

    thx

    groetjes
    Ik denk dat je met uwe 55-250 wel al ergens zal komen!

    Hij heeft alleziens iets meer zoom dan de 70-200mm IS II.
    Of de beelden ook zo scherp zijn als bij die 70-200 II met je 55-250 weet ik niet.
    Kheb de lens niet en kan ze ook niet op men body's plaatsen.

    De body kwa beelden per sec gaat misschien niet voldoen,maar dat kan je enkel maar uit testen.
    Vele zeggen dat de 1D er de top voor is dus....

    Maar hey,naar mij moeten niet luisteren ken er toch de ballen van.

    Comment


    • #3
      Re: rallysport

      een goed objectief is de L 70-200 (eventueel met converter) f4 zonder IS (want dat heb je toch niet nodig bij bewegende onderwerpen) en dat is nog betaalbaar, als je je natuurlijk de 2.8 kunt veroorloven nog beter natuurlijk
      mvg
      nikon coolpix s9100

      Comment


      • #4
        Re: rallysport

        En de Sigma 70-300mm zou da beter zijn dan de canon 55-250mm of is het dan beter om bij de 55-250 te blijven want de Canon EF 70-200mm f/4.0 L USM is 569 euro en das wa boven budget :d

        gr
        steve
        Canon EOS 550D // 15-85mm IS

        Comment

        Working...
        X