Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Proficiat aan Dmiddern

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Proficiat aan Dmiddern

    We zouden het haast nog vergeten Een dikke proficiat aan de top drie en de rest van de deelnemers. Door het feit dat het niet echt winter was dacht ik: ik ga het zelf maken. Het was duidelijk niet in de smaakgevalleen
    Nikon D750 + Nikon D800 + handgrip (2 batterijen), SB900, Lens Nikkor 14 - 24 2.8, Lens nikkor 24-70 2.8, nikkor 70-200 2.8, 50 mm 1.8 Nikon, Macro 60 mm, Jinbei flitset 500 w, Studio. Manfrottostatief.

  • #2
    Re: Proficiat aan Dmiddern

    Ook van mij een dikke profitiat met je behaalde 1 ste plaats!
    Tevens ook voor de tweede en derde plaats en de top 12 een dikke profitiat.
    Lilybie vond ik ook heel knap...ze verdiende meer punten!!

    Ik wil ook de mensen bedanken die mij zo lage scores gegeven hebben....echt heel sportief van hen!!! Wel jammer dat ze niet geschreven hebben waarom ze mijn foto zo slecht vonden!
    Sorry...moest dit eventjes kwijt.
    Soms vraag ik mij dan af waarom ik nog deelneem aan de challenge

    Gr Pascale
    Eerlijkheid duurt het langst!!
    Mijn website: http://www.degrafon.be/

    Comment


    • #3
      Re: Proficiat aan Dmiddern

      Dikke proficiat @ Dmiddern Gij waart mijne favoriet
      Eigenlijk aan héél de top 12
      @ Lilybie : héél mooie foto en goeie herkenning van ( mijn bankje )
      @tantine : in mijne top 3 ( had je herkend )
      @sommige flauwe puntengevers
      En laat nu de kaars maar branden
      grts maddy
      zero

      Comment


      • #4
        Re: Proficiat aan Dmiddern

        Ook mijn felicitaties aan de winnaar van deze Challenge.

        Terecht een winnende foto.

        Ondanks de echte winter op zich liet wachten, was ik aangenaam verrast van de hoge kwalitatieve foto's welke werden ingestuurd. Wie weet zitten hier foto's tussen waar men later zal kunnen naar verwijzen als het warme winterlandschap van 2012.

        Jammer, dat de mooie foto van tantine bedacht werd, met minder mooie punten. Voor mij een foto die ondanks het uitblijven, van de sneeuw mij een suggererend gevoel gaf, van een sneeuwlandschap. Het lag, binnen mijn verwachting, dat de foto van tantine de top twaalf zou halen.
        Spookys Fotoweb
        BD0158BE - Nikon D90 - Nikon D70 + Nikon Coolpix 4300

        Comment


        • #5
          Re: Proficiat aan Dmiddern

          Ook van mijn kant een dikke proficiat aan dmiddern, dare2fly en MP61!
          Verder ook een dikke pluim voor de top 12 en voor iedereen die de moeite gedaan heeft om deel te nemen aan de challenge.
          Eerlijk gezegd had ik de foto's van Tantine, Lilybie en Woody04 ook wat hoger in de rangschikking verwacht...
          Facebook & http://www.nelemispelonphotography.be/

          Comment


          • #6
            Re: Proficiat aan Dmiddern

            Ondanks de late intrede van de winter....prachtige foto's

            Comment


            • #7
              Re: Proficiat aan Dmiddern

              Ook van mij een dikke proficiat aan Dmiddern, dare2fly en MP61. Bekende gezichten op het podium. Ook aan de top 12 en ver daarbuiten.

              Mijn voorkeur ging uit naar de foto van dlight, door de apparte benadering en de goeie uitvoering.

              De mindere scores die sommige fotos krijgen komen willicht omdat sommigen ze niet echt als winterlandschap zien. Men kan van mening zijn dat de foto van bv tantine, ook op een koude winderige herfst of zelfs zomerdag zou kunnen gemaakt zijn. Om deze reden heb ik ook geen 10 gegeven (al is de foto op zich dit voor mij wel waard) maar iets minder . Voor de challenge komt het er vooral op aan om iedereen te plezieren. Wat uiteraard niet gemakkelijk is.
              Met de stroom meedrijven kan een grassprietje ook.

              Comment


              • #8
                Re: Proficiat aan Dmiddern

                terechte winnaar
                Zelf had ik het niet verwacht dat mijn foto zo hoog zou eindigen maar dat is meestal als je het niet verwacht hé
                maar iedereen die meegedaan heeft verdient het om gefeliciteerd te worden, want het was deze maand niet zo evident om het opgelegde thema te fotograferen.
                Mijn Fanpagina
                Mijn website
                Camera : NIKON D800 + 16-24mm 2.8 + 24-70mm 2.8 + 70-200mm 2.8+ SB 800+Jinbei flitsset 800w

                Comment


                • #9
                  Re: Proficiat aan Dmiddern

                  bedankt iedereen! Ik had het niet verwacht, zeker niet met foto's zoals Nelita's.

                  thanks !
                  http://www.pixel7.be

                  Comment


                  • #10
                    Re: Proficiat aan Dmiddern

                    Oorspronkelijk geplaatst door dare2fly Bekijk bericht
                    terechte winnaar
                    Zelf had ik het niet verwacht dat mijn foto zo hoog zou eindigen maar dat is meestal als je het niet verwacht hé
                    maar iedereen die meegedaan heeft verdient het om gefeliciteerd te worden, want het was deze maand niet zo evident om het opgelegde thema te fotograferen.
                    voila, zo denk ik er ook over

                    en nu bougiekes branden
                    bedankt om te kijken of te reageren, frans !

                    Comment


                    • #11
                      Re: Proficiat aan Dmiddern

                      van harte gefeliciteerd met je overwinning Dmiddern deze was mijn favoriet bij uitstek
                      ook aan de nr 2 en 3 van harte
                      Frakse met je vierde plaats had ik voor mij op de derde plaats staan.
                      en al de rest van het deelnemersveld
                      het was geen makkelijke opdracht om een wintergevoel weer te geven in een winter die er op dat moment niet was
                      maar nu des te meer
                      dus gaan we ons allen verwarmen aan dat heerlijke kaarslicht
                      en hopen dat door het branden van al die kaarsjes de flauwe puntengevens het licht gaan zien
                      Groetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
                      Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/

                      Comment


                      • #12
                        Re: Proficiat aan Dmiddern

                        Ik vind dat iedereen "zijn best" gedaan heeft deze maand, zeker gezien de omstandigheden ... ik had er vooraf wat voor gevreesd in dit op weergebied zo wispelturige landje
                        Niemand verdiende 1-tjes, ook de oma van Louis niet

                        Bedankt Liliane, jouw beeld had ik nog hoger ingeschat want het is erg mooi

                        Oorspronkelijk geplaatst door lilybie Bekijk bericht
                        en hopen dat door het branden van al die kaarsjes de flauwe puntengevens het licht gaan zien
                        Deze keer hebben ze mij wat "gespaard" maar er zijn momenten geweest dat ik ook dacht, kan dat nu, is dit zoooo slecht ?
                        Maar ik laat daarom het hoofd niet hangen, ik brand een kaarske of 2, 3 ... extra
                        bedankt om te kijken of te reageren, frans !

                        Comment


                        • #13
                          Re: Proficiat aan Dmiddern

                          Merci, Frans.
                          Het is effectiever tijd te investeren in het maken van een goede foto dan in het digitaal nabewerken van een slechte.

                          Comment


                          • #14
                            Re: Proficiat aan Dmiddern

                            Proficiat allemaal!

                            @Tantine: zeker niet twijfelen, is een hele mooie foto. Ik heb een paar van de zee-foto's wat minder punten gegeven maar niet die van jou, bij die van jou was het winter gevoel echt aanwezig.
                            Zelf (als ik punten geef) zorg ik er altijd voor dat het gemiddelde bij iedereen wat omhoog gaat :-), ondanks mijn eigen lage punten :-(.

                            Ik weet niet of ik deze maand mee doe, maar aan iedereen: voorzichtig zijn hé!

                            Groetjes Veerle
                            Website: http://vvbelleg.jalbum.net/

                            Comment


                            • #15
                              Re: Proficiat aan Dmiddern

                              Ik had het al in de andere topic gedaan, maar ik herhaal het met veel plezier nog eens in deze topic : gefeliciteerd dmiddern !
                              Mijn fotowebsite : www.filover.be

                              Comment

                              Working...
                              X