Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Doyenné

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Doyenné


    Groeten,
    Steven

  • #2
    Re: Doyenné

    mooi shot van een handpeer.
    leuke belicht trouwens.
    grt,bouk.
    wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
    http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

    Comment


    • #3
      Re: Doyenné

      De belichting rechts is er te veel aan om een echt artistiek werk te zijn.
      Kunst is genieten - genieten is een kunst !

      Comment


      • #4
        Re: Doyenné

        ik heb zelf lang getwijfeld, met of zonder reflectiescherm. heb dan gekozen voor een reflectiescherm om er de structuur volledig in te houden
        Steven

        Comment


        • #5
          Re: Doyenné

          Oorspronkelijk geplaatst door Steven Crabbé Bekijk bericht
          ik heb zelf lang getwijfeld, met of zonder reflectiescherm. heb dan gekozen voor een reflectiescherm om er de structuur volledig in te houden
          Steven, ik begrijp je bedoeling heel goed en doe daar geen afbreuk aan want je foto is tenslotte een goede opname doch reikt niet verder. Als het om originaliteit en artistiek werk gaat dan probeer ik dit kenbaar te maken en zie dit in je foto ook zitten. Ik vind het dan spijtig dat het er niet uitkomt. Alleen, jij hoeft dit niet zo te zien !
          Kunst is genieten - genieten is een kunst !

          Comment


          • #6
            Re: Doyenné

            Oorspronkelijk geplaatst door G.R. Bekijk bericht
            Steven, ik begrijp je bedoeling heel goed en doe daar geen afbreuk aan want je foto is tenslotte een goede opname doch reikt niet verder. Als het om originaliteit en artistiek werk gaat dan probeer ik dit kenbaar te maken en zie dit in je foto ook zitten. Ik vind het dan spijtig dat het er niet uitkomt. Alleen, jij hoeft dit niet zo te zien !
            ik stel je mening dan ook echt op prijs, hier gaat een forum tenminste over
            Steven

            Comment

            Working...
            X