Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

compact

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • compact

    Ik twijfel tussen canon G1x, sony Nex7, nikon1, en fujix10, moeilijke keuz, niet?????????

  • #2
    Re: compact

    Absoluut. Maar nog even nadenken en u komt er wel. Ofwel met iets meer tekst in verband
    met wat u zoal verwacht en waarvoor het eventueel moet dienen.

    Comment


    • #3
      Re: compact

      Van de NEX-5N weet ik dat de beeldresultaten ongeveer hetzelfde zijn als mij eos 550D en de NEX-5N presteert ook nog eens goed bij weinig licht. De sensor is tevens even groot.
      Hoe een snapshot verbeteren? Klik hier!
      flickr

      Comment


      • #4
        Re: compact

        ga voor de NEX.
        grt,bouk.
        wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
        http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
        https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

        Comment


        • #5
          Re: compact

          Oorspronkelijk geplaatst door romama Bekijk bericht
          Ik twijfel tussen canon G1x, sony Nex7, nikon1, en fujix10, moeilijke keuz, niet?????????
          En dan heb je ze nog niet allemaal : Panasonic en Olympus kunnen je keuze ook nog wat moeilijker maken...
          Groeten,

          Polleke

          Comment


          • #6
            Re: compact

            Ik vind de Pana G3 een bijna ideaal ding en bediening als een DSLR.
            Nikons, Nikkors, Sigma's en Tamrons..15 tot 400mm en nu ook een Pen + Zuiko's en Lumix...

            Comment


            • #7
              Re: compact

              Oorspronkelijk geplaatst door romama Bekijk bericht
              Ik twijfel tussen canon G1x, sony Nex7, nikon1, en fujix10, moeilijke keuz, niet?????????
              Ik heb gehad:
              Nex5N, Nikon 1 en Fuji X10
              Beste toestel (mogelijkheden, image quality, snelheid): de NEX 5N
              Nikon 1 heeft me langs geen kanten kunnen bekoren. Er is iets met dat ding dat teveel naar trendy neigt, en te weinig naar fotografie. Niks voor mij.
              De X10 heb ik nu. Zeer leuk apparaat, met een zeer hoge gebruksvriendelijkheid en goede beeldkwaliteit.
              Zodra de Nex 7 er is, zal ik die ook wel eens testen. maar die speelt wel in een andere prijsklasse nietwaar?
              G1x nog niet gebruikt.

              Comment

              Working...
              X