Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Flores - Indonesië

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Flores - Indonesië

    De knoop is doorgehakt en we reizen in 4 weken van Flores tot Bali.

    Bali hebben we al gezien en Sumbawa slaan we over omdat we een boottour nemen van Flores naar Lombok. Bij deze tour stoppen we oa op Rinca Island, maar dit is slechts één voormiddag.
    Nu had ik graag geweten welke de fotografische highlights zijn op dit traject (vooral op Flores) en of een voormiddag op Rinca voldoende is voor een fotoliefhebber. Wel plan ik om eventueel nog naar Komodo te gaan, maar ik weet niet of dat een aanvulling is als we Rinca reeds zien. Het gaat me niet enkel om de varanen, maar ook de overige dieren en het landschap. Het eiland gaat sowieso dor zijn aangezien we in het droge seizoen gaan.
    Na de boottour kom ik aan op Lombok en heb ik nog een 4-tal dagen eer we naar huis gaan. Ik verkies dan nog te duiken in het zuiden van Bali en Lombok ook te skippen. De Gili's heb ik trouwens al gezien en ik hoop dat ik niet te veel mis als ik de Rinjani vulkaan over sla (ik heb ondertussen al wat vulkanen beklommen wereldwijd, dus ...)

    Eventuele tips wat betreft aanbevolen dive sites zijn ook welkom. We hebben enkel nog maar gedoken bij het Liberty scheepswrak bij Tulamben in Bali.

    En aangezien we met een 'slechte' verbinding zitten in Singapore, wil ik me daar ook een namiddag en avond uitleven met mijn camera. Tips daarover zijn dus ook welkom.

    Alvast bedankt.
Working...
X