Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Goed Digitaal Fotoalbum

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Goed Digitaal Fotoalbum

    Ik heb juist een fantastische reis gemaakt en wil de foto's in een digitaal album zetten. Maar er is zo'n ontzettend groot aanbod, ik weet niet welke de toppers zijn.
    Ik werk met een windows7-versie.

    Wie heeft recent nog een album (genre reisalbum) besteld en was heel tevreden over de afdruk- & inbindkwaliteit?

    Ik moet kunnen werken met meer dan 200 pagina's, want ik heb ongeveer 1500 foto's genomen.

    Ik hoor positieve zaken over Blurb, Hema, CEWE maar liet nog nooit een album afdrukken.

    Heeft er iemand ervaring met myphotobook.be?

    Graag uw tips.

    Bedankt !

  • #2
    Re: Goed Digitaal Fotoalbum

    Ik heb al verschillen de fotoalbums laten afdrukken bij CEWE, en ben daar uitermate tevreden over. Maar kies dan wel voor de blinkende versie, die met normaal (matter) papier zijn bijlange zo mooi niet.

    Hou er wel rekening mee dat je niet bij CEWE zelf kunt bestellen, maar dat dit steeds via een andere tussenpersoon gaat, in mijn geval delhaize. Je bent dus sterk afhankelijk van de dienstverlening van deze tussenpersoon.
    Bij delhaize (Retie) geldt de regel; wij leveren, maar ingeval problemen (verkeerde inbinding bv.) trekt uwe plan.

    Dus conclusie voor CEWE; prima kwaliteit, maar eerst even navragen bij de tussenpersoon wat er gebeurt bij problemen.

    Groeten,
    Geert

    Comment


    • #3
      Re: Goed Digitaal Fotoalbum

      Blurb en Hema al geprobeerd/gezien en ben er niet weg van.
      Geen ervaring met CEWE.
      Kwaliteit van Fotobuch vind ik goed, maar de bladzijden durven wel eens los te laten.
      Voor 200 pagina's zou ik die dus ook niet aanbevelen.

      Comment


      • #4
        Re: Goed Digitaal Fotoalbum

        Ik laat mijn fotoboeken altijd maken bij pixum. Je hebt er de keuze tussen gewoon papier of dik glanzend fotopapier. Ben zeer tevreden over de albums die ik tot nu toe heb laten afdrukken ( stuk of 10 ).

        mir
        De opbrengst van mijn zonnepanelen live : http://www.sunnybeam.be/

        Comment


        • #5
          Re: Goed Digitaal Fotoalbum

          Heb je een Mac? Ik maak al mijn boeken on aperture, stuur ze dan rechtstreeks naar apple door, wel beperkt tot 100 blz maar dat verplicht je tot selecteren. Ben zeer tevreden met de kwaliteit van hun boeken (met harde kaft, zachte kaft nog niet geprobeerd )wel niet goedkoop.

          Comment


          • #6
            Re: Goed Digitaal Fotoalbum

            Bij Foto.com (deze is compleet Belgisch) heb ik al eens foto's laten maken, zeer tevreden. Ik weet wel niet dat ze tot 200 blz gaan, dat moet je even zelf checken....

            Ps: Deze werkt via Natuurpunt => Natuurpunt fotoboek pixbook Ben ik ook tevreden over.

            En bij Studio73 ziet het er ook wel veel belovend uit !
            Last edited by Huygens Peter; 29 januari 2012, 14:42.
            Respect Animals/Nature... and people
            Believe in Mother Nature.!!
            Huygens Peter

            Comment


            • #7
              Re: Goed Digitaal Fotoalbum

              eendrietal boeken laten maken bij CEWe via delhaize software. Telkens zonder problemen. de beste kwaliteit is inderdaad 'blinkend'. ziten qua prijs ook wel goed vind ik
              Sony RX10 Mark IV
              nog een fijne dag verder!
              Guido

              Comment


              • #8
                Re: Goed Digitaal Fotoalbum

                Allemaal hartelijk bedankt voor de snelle reacties.

                Dit weekend heb ik iemand horen vertellen dat "fotoalbum.be" ook goed zou zijn.

                Iemand hier ervaring mee?

                Merci.

                Groeten.

                Comment


                • #9
                  Re: Goed Digitaal Fotoalbum

                  En nu gaat iedereen me uitlachen zie:
                  Ik heb mijn laatste fotoboeken (ook van zo'n prachtige reis) laten afdrukken bij Kruidvat (Op écht fotopapier, harde kaft, 300x300mm, 80pg, 75€)
                  in één woord: Prachtig! En ik ben wel secuur hoor als het erop aankomt!

                  Eerder had ik er al zo'n tiental van Pixum laten maken, op rasterdruk. Ik was daar ook zeer tevreden over, maar deze van Kruidvat zijn toch van een andere orde hoor!

                  Let wél op: je mag volgens mij je foto's wat lichter aangeven dan je verwacht. Mijn foto's zijn wat aan de donkere kant, en dat met al die negertjes erop...

                  woon je ver? anders kom ze eerst eens bekijken...

                  Comment


                  • #10
                    Re: Goed Digitaal Fotoalbum

                    volgens mij:
                    delhaize, kruidvat, fotoalbum.be = CEWE

                    Comment


                    • #11
                      Re: Goed Digitaal Fotoalbum

                      Oorspronkelijk geplaatst door Warakurna Bekijk bericht
                      volgens mij:
                      delhaize, kruidvat, fotoalbum.be = CEWE
                      Denk ik ook.

                      Comment


                      • #12
                        Re: Goed Digitaal Fotoalbum

                        vroeger werkte ook ik met CEWE via Delhaize. Maar sedert kort eens overgestapt op Albelli. Zeer goede resultaten en eenvoudig om de lay-out aan te passen.

                        Comment


                        • #13
                          Re: Goed Digitaal Fotoalbum

                          Ik werk tegenwoordig met Albelli, goede kwaliteit, en je kan de albums laten maken in "platliggend" zodat foto's over 2 blz kunnen doorlopen.

                          Comment


                          • #14
                            Re: Goed Digitaal Fotoalbum

                            voor mij altijd albelli heel mooie lay out mogelijk en dikwijls promo's.
                            Fujifilm X-T1 , fuji xf 18-55mm F2.8-4 ,fuji xf 18-135mm F3.5-5.6 ,fuji xf 60mmF2.4 Macro , fuji xc 50-230mm.

                            Comment


                            • #15
                              Re: Goed Digitaal Fotoalbum

                              Op de vakantiebeurs Brussel staat een stand van PIXBOOK. Heb er wat zitten rondsnuffelen.
                              Hebben ook mooie systemen er tussen.
                              [FONT=Arial][SIZE=1]Woonplaats: rond het Hasseltse.

                              Comment

                              Working...
                              X