Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

2e hands nikkor of sigma

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • 2e hands nikkor of sigma

    Ik heb de beslissing genomen om mij een 70-200 aan te schaffen, nu ben ik door mijn budget beperkt tot €1000 en sta ik dus in twijfel of ik deze nieuw zou aankopen maar dan een sigma of op zoek zou gaan naar een 2e hands nikkor

  • #2
    Re: 2e hands nikkor of sigma

    Klik hier en doe een bod.
    Nikons, Nikkors, Sigma's en Tamrons..15 tot 400mm en nu ook een Pen + Zuiko's en Lumix...

    Comment


    • #3
      Re: 2e hands nikkor of sigma

      Oorspronkelijk geplaatst door hjanssen Bekijk bericht
      Klik hier en doe een bod.
      Bedankt, ik had trouwens al gereageerd voor die lens. Maar zonder de lens te zien doe ik niet graag een bod, daarom heb ik hem gevraagd wat voor prijs hij verwacht om te zien of ik er mee door ga of niet

      Comment


      • #4
        Re: 2e hands nikkor of sigma

        Hallo,

        de Nikkor VRI is een dijk van een lens, en gaat meestal tussen 1100 en 1250€ van de hand. Er staan er tegenwoordig redelijk veel te koop, (2dehands en marktplaats)
        De Sigma met OS heeft al veel goede kritiek gekregen maar is duurder en tweedehands (nog) niet te koop. En ze heeft 3j garantie.

        Ik heb een Sigma met OS mogen testen toen ik op zoek was naar een 70/200 en die was goed van scherpte, contrast en kleuren maar had op max diafragma last van overstraling bij grote contrasten. Iets waar mijn Sigma 24/70 f2.8 HSM ook last van heeft....

        Persoonlijk ging ik voor de Nikkor maar dan heb je geen garantie en moet je gokken want een eventuele herstelling is duur....
        D800 en een goed glasservies

        Comment

        Working...
        X