Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Firmware voor 50d

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Firmware voor 50d

    Dag allemaal,

    daar mijn 2de hands 50d nog op frmw 1.0.3 staat, en met canon heb gebeld
    kan ik niet rechtstreeks updaten naar versie 1.0.8, heb hiervoor de tussenliggende firmware versie's nodig, heb natuurlijke eens gegoogld, maar kom steeds op een japan site terecht, en daar is niet zoveel van te maken, wie heeft deze versie's
    misschien nog op zijn pc staan ?

    graag reactie's op anny.b@telenet.be

    alvast dank

  • #2
    Re: Firmware voor 50d

    Oorspronkelijk geplaatst door eosjan Bekijk bericht
    Dag allemaal,

    daar mijn 2de hands 50d nog op frmw 1.0.3 staat, en met canon heb gebeld


    alvast dank
    Kunnen zijn je dan niet aan de juiste firmwares linken??
    Canon 5D2 en wat glas

    Comment


    • #3
      Re: Firmware voor 50d

      Als het goed is, heb je nu de versie 1.0.6 via mail ontvangen.

      Mvg,

      Chris
      Geniet van foto's maken

      Comment


      • #4
        Re: Firmware voor 50d

        Hoi,

        Ik heb 1.0.8 verstuurd.

        Je kan het trouwens ook in het canon download center downloaden : http://www.canon.nl/Support/Consumer...ownload&page=1
        Last edited by IL Corvo; 25 januari 2012, 20:15.

        Comment


        • #5
          Re: Firmware voor 50d

          Oorspronkelijk geplaatst door IL Corvo Bekijk bericht
          Hoi,

          Ik heb 1.0.8 verstuurd.

          Je kan het trouwens ook in het canon download center downloaden : http://www.canon.nl/Support/Consumer...ownload&page=1
          Maar vreemd genoeg zijn de oudere versies (die je wel nodig hebt om te kunnen upgraden) wel verdwenen van hun site : tamelijk vreemde manier van werken.
          Groeten,

          Polleke

          Comment


          • #6
            Re: Firmware voor 50d

            Ik denk dat je verkeerd bent geïnformeerd bent en dat je wel meteen de nieuwste versie kunt installeren.
            Bij de instructie staat helemaal niets over een minimale firmware-versie die je moet hebben voor je de meest recente versie gaat installeren.

            Comment


            • #7
              Re: Firmware voor 50d

              Oorspronkelijk geplaatst door heaucheneaudt Bekijk bericht
              Ik denk dat je verkeerd bent geïnformeerd bent en dat je wel meteen de nieuwste versie kunt installeren.
              Bij de instructie staat helemaal niets over een minimale firmware-versie die je moet hebben voor je de meest recente versie gaat installeren.
              Allé : dan kan de TS gewoon de file van de europese canon-site downloaden. Zoveel te beter...
              Groeten,

              Polleke

              Comment


              • #8
                Re: Firmware voor 50d

                Even een vraagje,wat is het verschil tussen de 2 firmware en waarom heb je deze nodig?
                www.fotojoel.be
                7D,canon 70-200 f2.8,300mm f2.8,10-22,24-105 f4,mono en tripod van velbon,lowepro flipside 400

                Comment


                • #9
                  Re: Firmware voor 50d

                  het zou me sterk verwonderen dat je eerst de tussenliggende updates moet installeren. Ik heb mijn 60D ook geupdated van 1.0.8 naar 1.1.0 In de 1.1.0 zit nl ook de versie 1.0.9


                  Oorspronkelijk geplaatst door jopat Bekijk bericht
                  Even een vraagje,wat is het verschil tussen de 2 firmware en waarom heb je deze nodig?
                  als er een update is van firmware is er sprake van een "fout" of een probleem in de software en is er altijd sprake van een verbetering of oplossing van een probleem. Dus ik doe altijd deze updates of ik het nu merk of niet.....
                  Canon 60D, Canon Rebel XT,wat geslepen glas, een driepikkel en een hoop dromen....

                  Comment


                  • #10
                    Re: Firmware voor 50d

                    Firmware updates zijn eigenlijk geen updates, maar totale vervangingen. Bij een update worden alleen de verschillen aangepast.
                    Nikons, Nikkors, Sigma's en Tamrons..15 tot 400mm en nu ook een Pen + Zuiko's en Lumix...

                    Comment


                    • #11
                      Re: Firmware voor 50d

                      Oorspronkelijk geplaatst door hjanssen Bekijk bericht
                      Firmware updates zijn eigenlijk geen updates, maar totale vervangingen. Bij een update worden alleen de verschillen aangepast.
                      Ik wil je graag tegenspreken hier. Een update is een update, of nu de complete hoofdmoot + bijstukjes worden vervangen of enkel wat bijstukjes, het heet een update. Andersom worden het slechts bijwerken van stukjes eerder "patches" genoemd. Vooral als het over firmware gaat (ja, ook onderdelen van je pc) spreekt men over het algemeen van firmware updates. Aangezien je camera ooh een stuk hardware is...
                      Canon 60D - Canon EF70-200 f/4.0L - Canon EF-S18-55 f/3.5-5.6 - Canon 50 f/1.8 II - Canon EF-S17-85mm f/4-5.6 IS USM

                      Comment


                      • #12
                        Re: Firmware voor 50d

                        Je hebt volkomen gelijk hoor..............maar je mist de point..
                        Nikons, Nikkors, Sigma's en Tamrons..15 tot 400mm en nu ook een Pen + Zuiko's en Lumix...

                        Comment

                        Working...
                        X