Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

welke lens?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • welke lens?

    Heyhey,
    ik ben net nieuw op jullie interessant forum Ik ben zelf een redelijke fotografieleek maar wel met een grote honger naar meer. Ik heb zelf een (nu verouderde) nikon D40 waar ik een nieuwe lens voor wil kopen. Nu is mijn vraag: passen alle nieuwe lenzen op mijn oude body? Ik zou gaan voor de Nikon AF-S 55-300mm f/4.5-5.6G ED VR DX, wat denken jullie van deze keuze, het zou prijs-kwaliteit een goede lens zijn.
    Ik hoop op goede tips

  • #2
    Re: welke lens?

    Prima!
    Sony en Olympus
    Fotoseries

    Comment


    • #3
      Re: welke lens?

      Dankjewel kan je me daar ook wat uitleg bij geven waarom je dat prima vindt?
      merci

      Comment


      • #4
        Re: welke lens?

        goei spul voor zijn prijs.
        The Knight That Says Ni...kon

        Comment


        • #5
          Re: welke lens?

          Oorspronkelijk geplaatst door photojude Bekijk bericht
          Heyhey,
          ik ben net nieuw op jullie interessant forum Ik ben zelf een redelijke fotografieleek maar wel met een grote honger naar meer. Ik heb zelf een (nu verouderde) nikon D40 waar ik een nieuwe lens voor wil kopen. Nu is mijn vraag: passen alle nieuwe lenzen op mijn oude body? Ik zou gaan voor de Nikon AF-S 55-300mm f/4.5-5.6G ED VR DX, wat denken jullie van deze keuze, het zou prijs-kwaliteit een goede lens zijn.
          Ik hoop op goede tips
          Welke lens heb je op dit moment tot je beschikking? En waar wil je de nieuwe lens voor gaan gebruiken?
          Veel Nikon met een snuifje Tamron en Sigma.

          Comment


          • #6
            Re: welke lens?

            Ik heb momenteel een Nikon 18-55mm f/3.5-5.6G AF-S VR DX NIKKOR . Ik wil vooral dicht kunnen inzoomen en scherpe fot's trekken. Ik fotografeer vooral personen, dieren en sport. Ik zeg het, ben echt een leek maar wil graag meer leren

            Comment

            Working...
            X