Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Apple ios i 5 21'' tov acer i7

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Apple ios i 5 21'' tov acer i7

    Ik ben op zoek naar een nieuwe pc ( vast, geen laptop) mss kunnen jullie even raad geven want ik twijfel tussen:

    Apple 2,7-GHz quad-core Intel Core i5,Resolutie van 1920 x 1080
    4 GB (twee maal 2 GB)-geheugen ( komt nog 4 gb bij), 1 TB harde schijf1, AMD Radeon HD 6770M ,met 512 MB.

    of terug een windows:

    Acer Aspire M3970 computer Met extra grote harde schijf:
    - Krachtige en snelle Intel Core i7-2600 processor (3,4 Ghz kloksnelheid)
    - 8 Gb DDR3 werkgeheugen om ook met grote bestanden snel te kunnen werken
    - Harde schijf van 2 Tb met voldoende opslagcapaciteit, bijvoorbeeld voor 80.000 MP3 nummers + 108.000 foto's en daarnaast nog zo'n 400 uur video in DVD kwaliteit
    - De grafische weergave is prima dankzij de ATI®HD6570 grafische kaart met geheugen van 1024 Mb DDR3 DVI HDMI
    - Optische drive DVD-RW dual layer. Daarbij kunnen DVD's dubbellaags gebrand worden
    - De ingebouwde multikaartlezer leest de meest gangbare geheugenkaarten
    - Draadloos LAN, WiFi 1 Gb

    kan iemand me helpen?

    Natuurlijk is de Mac mooier en heb je die bak niet meer maar met wat denken jullie er van of met welke werken jullie waar je heel tevreden mee bent;

    Alvast heel veel dank,

  • #2
    Re: Apple ios i 5 21'' tov acer i7

    en indien de windows heb ik ook nog wel een goed scherm nodig....

    Comment


    • #3
      Re: Apple ios i 5 21'' tov acer i7

      De Acer is een stuk sneller met de i7 processor. Stop er nog een SSD in om Windows en je programma's op te zetten en hij gaat vliegen!
      Als scherm kan ik je de Dell U2412HM of de U2312 aanraden. Zeer goede ips schermen voor een relatief lage prijs.

      Heb je ook al eens gedacht om je pc zelf samen te stellen? Hier: http://www.alternate.be/html/index.html kan je alle onderdelen kiezen en dan zelf bouwen of laten bouwen tegen een meerprijs. Dan heb je waarschijnlijk een hoogwaardiger systeem voor dezelfde prijs
      70D / 450D / Sigma 10-20mm f/4-5.6 HSM / 18-55IS / 50mm f1.8 II / 430EXII / Sigma 120-300mm f/2.8 OS / Kenko Pro 300 1.4x DG / Sigma 2x APO DG / Flickr / 500px / lsfotografie.webs.com

      Comment


      • #4
        Re: Apple ios i 5 21'' tov acer i7

        ik zelf heb sinds een twee maand een acer M3920 met de i7 2600 processor en ben er zeer tevreden over. Ik heb er twee schermen op aangesloten omdat dat handiger werkt met foto's maar ook met sommige administratie (op het ene de spreadsheet, op het andere pcbanking bv)
        Wij hebben ook nog een acer portable sinds zeven jaar dagelijks in gebruik (wel zonder batterij, nu dus op netstroom)
        Ik heb ook over de Imac gedacht maar de prijs was toch mijn grootste bezwaar.
        Volgens mij kun je met die Acer niet fout zitten maar de imac is natuurlijk mooier
        Albums
        Geluk moet je niet zoeken, geluk vindt jou.

        Comment

        Working...
        X