Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Silvercrest HD-Pocket-Camcorder

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Silvercrest HD-Pocket-Camcorder

    Hallo allemaal, ik ben boris en heb een probleem. Gisteren een Silvercrest HD-Pocket-Camcorder gekocht bij Lidl en nu wil die niet afspelen op de tv. De tv vind hem wel als ik de HDMI kabel erin doe en installeert het kanaal ervoor. Afspelen gaat niet en de cam raakt een soort van in de stress want ineens lijkt de volle accu leeg. Als je die accu er uit haalt en er weer in doet ie het weer. Is dit normaal gedrag bij die goedkope camera's of zie ik iets over het hoofd? En wie heeft ervaring met dat ding?

  • #2
    Re: Silvercrest HD-Pocket-Camcorder

    Oorspronkelijk geplaatst door boriskloris Bekijk bericht
    Hallo allemaal, ik ben boris en heb een probleem. Gisteren een Silvercrest HD-Pocket-Camcorder gekocht bij Lidl en nu wil die niet afspelen op de tv. De tv vind hem wel als ik de HDMI kabel erin doe en installeert het kanaal ervoor. Afspelen gaat niet en de cam raakt een soort van in de stress want ineens lijkt de volle accu leeg. Als je die accu er uit haalt en er weer in doet ie het weer. Is dit normaal gedrag bij die goedkope camera's of zie ik iets over het hoofd? En wie heeft ervaring met dat ding?
    Onmiddelijk terug naar de Aldi met dat ding, en omwisselen. Doen ze niet moeilijk over.

    Comment


    • #3
      Re: Silvercrest HD-Pocket-Camcorder

      Oorspronkelijk geplaatst door notex Bekijk bericht
      Onmiddelijk terug naar de Aldi met dat ding, en omwisselen. Doen ze niet moeilijk over.
      En als ze hem daar niet willen, onmiddellijk naar Lidl brengen
      Canon 50D gripped / 15-85 / 50 1.8 / 18-200 / 430 EX II / Manfrotto 055 ProB + 488 RC2
      BD0993BE
      Op rust gesteld maar nog werkend : Panasonic FZ50 / Raynox 250

      Comment

      Working...
      X