Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Canon 450d 2dehands

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Canon 450d 2dehands

    Hallo allemaal

    Ik vraag me af wat de tweedehands prijs is van een 450d body+18-55 is+ 55-250 is.
    En waar moet ik op letten als ik deze kit koop? (ter plaatse foto's maken met de lenzen?)

    Mvg!
    Fujifilm X-T10 met 18-55mm f2.8

  • #2
    Re: Canon 450d 2dehands

    vraag de verkoper een foto te maken en te mailen met exif eraan. Upload deze naar http://myshuttercount.com/ en je kan zien hoeveel kliks de camera heeft.

    Ergens anders op het wereldwijde kan je dan vinden tot welk aantal kliks een 450D betrouwbaar blijft.


    Wat dat waard is? 250-300€? veel meer zou ik er niet aan geven. Gelukkig is de ruilwaarde van digitale camera's veel lager dan de gebruikswaarde ervan.
    The Knight That Says Ni...kon

    Comment


    • #3
      Re: Canon 450d 2dehands

      Oorspronkelijk geplaatst door putor Bekijk bericht
      vraag de verkoper een foto te maken en te mailen met exif eraan. Upload deze naar http://myshuttercount.com/ en je kan zien hoeveel kliks de camera heeft.

      Ergens anders op het wereldwijde kan je dan vinden tot welk aantal kliks een 450D betrouwbaar blijft.


      Wat dat waard is? 250-300€? veel meer zou ik er niet aan geven. Gelukkig is de ruilwaarde van digitale camera's veel lager dan de gebruikswaarde ervan.

      Blijkbaar werkt dit niet voor Canon body's ik deed een test met mijn 5D en ze herkennen het bestand niet !
      Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience. "When one person suffers from a delusion it is called insanity. When many people suffer from a delusion it is called religion ."

      Comment


      • #4
        Re: Canon 450d 2dehands

        Bedankt voor jullie antwoorden. Ik zal vragen of hij een foto met het toestel genomen wil doorsturen. Wat bedoel je met deze zin? 'Gelukkig is de ruilwaarde van digitale camera's veel lager dan de gebruikswaarde ervan'

        Mvg
        Fujifilm X-T10 met 18-55mm f2.8

        Comment


        • #5
          Volgens mij wil hij hiermee zeggen dat 2dehands camera's niet zo duur meer zijn, maar desondanks toch nog heel goed / nuttig zijn.
          550D | EF-S 18-55mm F/3.5-5.6 IS | EF 50mm F/1.8 II | EF 70-200mm F/4L IS | Speedlite 580EX II | LumoPro LP180 | Gitzo GT3541XLS | Arca-Swiss Monoball Z1 SP

          Comment


          • #6
            Re: Canon 450d 2dehands

            Aah oke bedankt. Hij zegt wel dat er enkel de body+ 2 lenzen zonder aankoopbewijs of doos e.d. bij de prijs zitten (€300) + ook nog een zak waar alles in kan. Is dit te betrouwen?

            Mvg
            Fujifilm X-T10 met 18-55mm f2.8

            Comment


            • #7
              Re: Canon 450d 2dehands

              Oorspronkelijk geplaatst door Kaitho Bekijk bericht
              Aah oke bedankt. Hij zegt wel dat er enkel de body+ 2 lenzen zonder aankoopbewijs of doos e.d. bij de prijs zitten (€300) + ook nog een zak waar alles in kan. Is dit te betrouwen?

              Mvg
              Welke lenzen ?

              Comment


              • #8
                Re: Canon 450d 2dehands

                De 18-55 IS + de 55-250 IS zoals hierboven vermeld staat.

                Mvg
                Fujifilm X-T10 met 18-55mm f2.8

                Comment


                • #9
                  Re: Canon 450d 2dehands

                  Oorspronkelijk geplaatst door jocau Bekijk bericht
                  Volgens mij wil hij hiermee zeggen dat 2dehands camera's niet zo duur meer zijn, maar desondanks toch nog heel goed / nuttig zijn.
                  voila. Ik gebruik nog steeds een D200. Die doet nog altijd wat hij deed op de dag van aankoop (toen 1400€). De gebruikswaarde is niet verminderd, maar als ik er nog 400€ voor krijg mag ik al blij zijn.
                  The Knight That Says Ni...kon

                  Comment


                  • #10
                    Re: Canon 450d 2dehands

                    Oorspronkelijk geplaatst door palombian Bekijk bericht
                    Welke lenzen ?
                    Sorry

                    Dit zijn goede lenzen.
                    300 EUR voor alles lijkt me een zeer correcte prijs.
                    Last edited by palombian; 20 januari 2012, 17:55. Reden: 300

                    Comment


                    • #11
                      Re: Canon 450d 2dehands

                      Bedankt! En dit is toch een mooi starterspakket om de dslr te ontdekken denk ik he?

                      Kai
                      Fujifilm X-T10 met 18-55mm f2.8

                      Comment


                      • #12
                        Re: Canon 450d 2dehands

                        300 euro is aan de lage kant, zoveel te beter natuurlijk, maar de waarde zal toch eerder rond de 400 euro liggen denk ik.
                        kijk gewoon of het toestel vlekkeloos is, geen krassjes links en rechts, geen vuil of zo.
                        de 450 is een goei toestel trouwens. kan best wel tegen een duwtje ook.

                        Comment


                        • #13
                          Re: Canon 450d 2dehands

                          Fijn toestel, fijne lenzen. Is zijn geld meer dan waard. Er is ook niets om wantrouwig
                          over te zijn. Veel mensen kopen een DSLR, zijn er dan toch niet gelukkig mee, want
                          foto's nauwelijks beter dan hun compact, misschien wel slechter. En dan moet zo'n ding
                          de deur uit.
                          Gewoon een middagje afspreken. En alles op het gemak bekijken en eens uitproberen.

                          Comment


                          • #14
                            Re: Canon 450d 2dehands

                            Ik heb zelf een 450D met, onder andere, deze 2 lenzen. Ik ben er erg tevreden over. Wat het volgens mij waard is:
                            450D + 18-55 250-300 euro
                            55-250 125-150 euro

                            Wat mij betreft doe je dus een mooie zaak. Test de camera wel nog uit voordat je tot aankoop overgaat, mss is er wel iets mis mee en dan is de prijs natuurlijk niet zo goed meer...
                            70D / 450D / Sigma 10-20mm f/4-5.6 HSM / 18-55IS / 50mm f1.8 II / 430EXII / Sigma 120-300mm f/2.8 OS / Kenko Pro 300 1.4x DG / Sigma 2x APO DG / Flickr / 500px / lsfotografie.webs.com

                            Comment

                            Working...
                            X