Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Stadion Strahov

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Stadion Strahov

    Dit schooljaar verblijf ik op Erasmus in Praag. Net aan mijn studentenkamer ligt er een gigantisch groot, oud, vervallen stadion: Stadion Strahov.
    Nu mijn examens hier afgelopen zijn, had ik eindelijk weer eens tijd om mij weer wat langer met fotografie bezig te houden.

    Ik heb over hekkens en afsluitingen moeten klimmen om er binnen te geraken, maar het was de moeite waard.
    Achteraf had toch wel een aantal foto's waar ik tevreden van ben.

    De foto hieronder is er één van.


    flickr

  • #2
    Re: Stadion Strahov

    Zeker geen slechte opname, maar het wringt wat voor mij. De trap leidt mijn blik naar het centrum, waar er niet veel te zien is. Ik heb ook behoefte om wat meer bovenkant te zien. Wat zit er boven de trap? Tribunezitjes? Ik had allicht gekozen voor een iets ruimer kader.
    Toch zit er iets in deze foto dat me vasthoudt: een geslaagde prent dus.

    Palladio
    You're not supposed to look at the photograph, you’re supposed to look through it. It's a window. (J. Szarkowski)

    Comment


    • #3
      Re: Stadion Strahov

      Oorspronkelijk geplaatst door Palladio Bekijk bericht
      Zeker geen slechte opname, maar het wringt wat voor mij. De trap leidt mijn blik naar het centrum, waar er niet veel te zien is. Ik heb ook behoefte om wat meer bovenkant te zien. Wat zit er boven de trap? Tribunezitjes? Ik had allicht gekozen voor een iets ruimer kader.
      Toch zit er iets in deze foto dat me vasthoudt: een geslaagde prent dus.

      Palladio
      Een mooie bespreking die ik wel volg.
      Zou ook nog willen zeggen dat je een mooie belichting hebt.
      I put the sexy in dyslexia

      Comment


      • #4
        Re: Stadion Strahov

        Zeer mooie foto!

        Maar nu heb je me wel nieuwsgierig gemaakt, heb je ook foto's van de grasmat en de zitjes op de tribune?

        Comment


        • #5
          Re: Stadion Strahov

          Oorspronkelijk geplaatst door Palladio Bekijk bericht
          ... De trap leidt mijn blik naar het centrum, waar er niet veel te zien is...
          Palladio
          Dat de aandacht naar het midden van de foto getrokken wordt was enigszins mijn bedoeling. Maar het feit dat het enkel naar een lege plek leidt, had ik misschien zelf ook liever anders gezien.
          Desalniettemin vond ik deze foto toch geslaagd, vandaar dat ik hem hier gepost heb

          Oorspronkelijk geplaatst door aerts_bert Bekijk bericht
          Een mooie bespreking die ik wel volg.
          Zou ook nog willen zeggen dat je een mooie belichting hebt.
          Bedankt!

          Oorspronkelijk geplaatst door StevenVH Bekijk bericht
          Zeer mooie foto!

          Maar nu heb je me wel nieuwsgierig gemaakt, heb je ook foto's van de grasmat en de zitjes op de tribune?
          Dank je wel!
          Meer foto's volgen morgen of de dag er na

          Grtn.
          flickr

          Comment

          Working...
          X