Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Lärchspitze

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Lärchspitze



    Op de helling van Pimig (Lechtaler Alpen) lagen een paar kleine poeltjes, die door hun ligging in de schaduw al bevroren waren.
    Met gevaar voor natte voeten heb ik een stuk over het ijs gelopen om de reflectie van de Lärchspitze te fotograferen.
    Toen ik door mijn knieën ging kraakte het ijs protesterend, maar gelukkig hield ik het droog
    Lärchen zijn trouwens lariksen; de bomen die je rechts op de foto ziet. Waar zou hij toch zijn naam vandaan hebben?



    Mijn website: http://dutchmountainscapes.blogspot.com/

  • #2
    Re: Lärchspitze

    Het licht op die berg doet de structuur ervan erg mooi uitkomen. Enige wat ik jammer vind is dat er zoveel van de voorgrond in de schaduw ligt, ik zou daarom zelf toch liever hier wat minder van zien.
    WEBSITE | WORKSHOPS | FACEBOOK

    Comment


    • #3
      Re: Lärchspitze

      Een hele mooie.
      Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
      MIJN WEBSITE

      Comment


      • #4
        Re: Lärchspitze

        Mooi licht daarboven maar ik kan me wel vinden in hetgeen Rapid schreef.
        Groeten!

        500px / Facebook

        Comment


        • #5
          Re: Lärchspitze

          Ik vind het goed zoals hij is maar op een ander tijdstip indien mogelijk krijg je nog een andere sfeer waardoor die schaduw gaat verminderen.
          Mvg, Pascal,Schoonspikke
          Als je schiet..schiet dan raak!
          500 PIXHuawei P30 PRO

          Comment


          • #6
            Re: Lärchspitze

            ik volg schoonspikke hier...er is vrij veel schaduw, maar soms heb je het tijdstip niet te kiezen natuurlijk...
            facebook

            500px

            Comment


            • #7
              Re: Lärchspitze

              een heel mooi beeld ,vind die schaduw niet echt storend ,ook prachtige kleuren

              Comment


              • #8
                Re: Lärchspitze

                Bedankt voor jullie commentaar!

                @schoonsSpikke: Helaas ligt dit water van oktober tot en met mei in de schaduw, daarom was het toen al bevroren. Ander tijdstip had niets uitgemaakt
                Mijn website: http://dutchmountainscapes.blogspot.com/

                Comment


                • #9
                  Re: Lärchspitze

                  Oorspronkelijk geplaatst door Niels "Planetscape" Bekijk bericht
                  @schoonsSpikke: Helaas ligt dit water van oktober tot en met mei in de schaduw, daarom was het toen al bevroren. Ander tijdstip had niets uitgemaakt
                  Doink? Schaduw moet toch veranderen naarmate de zon aan de horizon schuift? Of mis ik iets hier nu
                  facebook

                  500px

                  Comment


                  • #10
                    Re: Lärchspitze

                    Oorspronkelijk geplaatst door Rapid Bekijk bericht
                    Het licht op die berg doet de structuur ervan erg mooi uitkomen. Enige wat ik jammer vind is dat er zoveel van de voorgrond in de schaduw ligt, ik zou daarom zelf toch liever hier wat minder van zien.
                    Ik sluit me hier graag bij aan.

                    Groetjes,
                    Myriam
                    Canon 5D mark III - EF 17-40mm F4.0 L - EF 24-105mm F4.0 L & Sony SLT A55V - Tamron Macro 90mm F2.8
                    www.myriamvos.jalbum.net of facebook

                    Comment

                    Working...
                    X