Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Kodak Easyshare MAX Z990 Kopen of niet???

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Kodak Easyshare MAX Z990 Kopen of niet???

    hallo

    kben een tijdje op zoek naar een camera. op ibood zag ik een Kodak Easyshare MAX Z990 te koop staan voor 200€. Wat denken jullie ervan? zouden jullie het aanraden?

    Ik ben geen professionele ofzo maar wil toch iets deftig.

    Alvast bedankt voor de reacties

  • #2
    Re: Kodak Easyshare MAX Z990 Kopen of niet???

    Tot een jaar of 2 geleden had ik een Kodak P880, een soortgelijke "bridge-camera" als de Z-990. Heb hem weggedaan toen ik een dslr kocht.
    Was er zeer tevreden over, maar ... onbekend is onbemind ... je komt hier zelden iemand tegen met een Kodak.
    Ik denk dat je voor 200 € met de Z-990 meer dan waar voor je geld krijg.

    En als het een beetje tegenzit ben je de trotse eigenaar van de laatste camera ooit door Kodak geproduceerd.
    Canon 550D; TokTok, TamTam

    Comment


    • #3
      Re: Kodak Easyshare MAX Z990 Kopen of niet???

      Oorspronkelijk geplaatst door cihad88 Bekijk bericht
      hallo

      kben een tijdje op zoek naar een camera. op ibood zag ik een Kodak Easyshare MAX Z990 te koop staan voor 200€. Wat denken jullie ervan? zouden jullie het aanraden?
      Nog eventjes afwachten op een prijsdaling. Daarnet op het journaal gehoord dat Kodak failliet is.

      Comment


      • #4
        Re: Kodak Easyshare MAX Z990 Kopen of niet???

        Oorspronkelijk geplaatst door notex Bekijk bericht
        Nog eventjes afwachten op een prijsdaling. Daarnet op het journaal gehoord dat Kodak failliet is.
        Kodak is niet failliet. Het heeft bescherming aangevraagd tegen schuldeisers. Chapter 11 noemt dat in de USA. Is eigenlijk een laatste redmiddel maar geeft het bedrijf nog tijd om uit te problemen te kunnen komen. Zonde eigenlijk van zo'n merk.
        https://www.facebook.com/ief.delaender - http://www.iefdelaender.com - http://500px.com/iefdelaender

        Comment


        • #5
          Re: Kodak Easyshare MAX Z990 Kopen of niet???

          Oorspronkelijk geplaatst door Ief Bekijk bericht
          Kodak is niet failliet. Het heeft bescherming aangevraagd tegen schuldeisers. Chapter 11 noemt dat in de USA. Is eigenlijk een laatste redmiddel maar geeft het bedrijf nog tijd om uit te problemen te kunnen komen. Zonde eigenlijk van zo'n merk.
          Kodak is idd. nog niet echt failliet. Ze krijgen 120 dagen om een plan uit te werken dat hen gegarandeerd van het faillisement moet redden.

          Comment


          • #6
            Re: Kodak Easyshare MAX Z990 Kopen of niet???

            bedankt voor de reacties.Kheb het toch niet gekocht,kdenk aan nikon d5100.Is dat te overdreven voor een beginner?

            Comment


            • #7
              Re: Kodak Easyshare MAX Z990 Kopen of niet???

              Oorspronkelijk geplaatst door cihad88 Bekijk bericht
              bedankt voor de reacties.Kheb het toch niet gekocht,kdenk aan nikon d5100.Is dat te overdreven voor een beginner?
              denk ik niet, een D4 zou misschien wa overkill zijn
              Mijn site...
              vandaelefotografie.be
              * BD0916BE *

              Comment


              • #8
                Re: Kodak Easyshare MAX Z990 Kopen of niet???

                Oorspronkelijk geplaatst door Ief Bekijk bericht
                Zonde eigenlijk van zo'n merk.
                Waarom eigenlijk, ze zijn niet innoverend genoeg.
                Nikons, Nikkors, Sigma's en Tamrons..15 tot 400mm en nu ook een Pen + Zuiko's en Lumix...

                Comment


                • #9
                  Re: Kodak Easyshare MAX Z990 Kopen of niet???

                  Oorspronkelijk geplaatst door hjanssen Bekijk bericht
                  Waarom eigenlijk, ze zijn niet innoverend genoeg.
                  Daar zijn ze intussen zelf ook achter gekomen. De plannen zijn dan ook dat, in geval van een redding, het bedrijf zich toelegt op printers; de camera-afdeling zal hoogstwaarschijnlijk verdwijnen.
                  Canon 550D; TokTok, TamTam

                  Comment


                  • #10
                    Re: Kodak Easyshare MAX Z990 Kopen of niet???

                    Oorspronkelijk geplaatst door hjanssen Bekijk bericht
                    Waarom eigenlijk, ze zijn niet innoverend genoeg.
                    Nu niet meer misschien, maar er is wel een reden dat velen nog steeds foto's trekken met hunne kodak, ook al staat er een heel andere merknaam op het toestel.

                    Ze waren trouwens ook nog steeds pionier in de wereld van de DSLR in 1991, dat geeft ze toch zo'n 100 jaar innovaties, lijkt me niet niks, jammer dat ze zelf blijkbaar niet meer de knowhow hadden om volledig zelf een goed toestel meer te maken en te veel onderdelen van andere merken moesten gebruiken.
                    Sony α7, 28-70 | Canon FD 20 2.8, 24 2.8, 35 2.8 TS, 50 3.5 M, 55 1.2 ASPH, 100 2.8, 200 2.8, 300 4 L, 500 8 Reflex | CZ 35 2.8, 50 1.7, 135 2.8 | Rokkor 58 1.2 | Vivitar S1 90 2.5 | Nikkor 105 1.8 | Takumar 50 1.4, 55 1.8, 135 2.5 | Tair 300 4.5...

                    Comment

                    Working...
                    X