Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Communie foto's

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Communie foto's

    Hey iedereen een collega/vriend van mij heeft me net gevraagd of ik foto's wil maken van zijne kleine voor de prentjes van de communie. Heeft er iemand tips voor mij, en welk materiaal ik best gebruik.

    Het zal waarschijnlijk buiten doorgaan met mooi weer.
    Last edited by topo; 16 januari 2012, 20:41.
    drugstore-onlinecatalog.com

  • #2
    Re: Communie foto's

    Oorspronkelijk geplaatst door topo Bekijk bericht
    Hey iedereen een collega/vriend van mij heeft me net gevraagd of ik geen foto's wil maken van zijne kleine voor de prentjes van de communie. Heeft er iemand tips voor mij, en welk materiaal ik best gebruik.

    Het zal waarschijnlijk buiten doorgaan met mooi weer.
    Waar heb je die tips voor nodig? Hij heeft je toch gevraagd of je GEEN foto's wil maken?

    Het platform Signalering Onjuist Spatiegebruik (SOS) strijdt op een vrolijke manier tegen onjuist spatiegebruik in de Nederlandse taal.

    Comment


    • #3
      Re: Communie foto's

      ja oke ff een grammatica fout van mij. Is aangepast
      drugstore-onlinecatalog.com

      Comment


      • #4
        Re: Communie foto's

        Ik zou zeggen gebruik een 600D met een 50mmf1,8 of op ietsje meer afstand een 100mm f2,8

        Zet de kids bij voorbaat NIET in de zon maar net in de schaduw
        Ga bij voorbaat op een licht bewolkte dag, dat maakt het allemaal een stuk makkelijker.
        'k heb er binnenkort ook een 4 tal te doen. leuk werken met die kids en hun mama's of papa's
        Fuji XH-1 / en een stel fijne glazen.

        Comment


        • #5
          Re: Communie foto's

          bedankt daar ben ik wat mee se. Heb ze al gewaarschuwd dat ik niets kan beloven en ik men best zal doen en ze begrijpen het. Draait het niet uit kunnen ze nog steeds voor een prof gaan en anders zijn ze weer wat € uitgespaard.
          drugstore-onlinecatalog.com

          Comment

          Working...
          X