No announcement yet.

Nikon D700

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All

• Nikon D700

Op Aanbod.be staan ruim 350.000 tweedehands zoekertjes te koop. U kunt zelf zoekertjes plaatsen, dit is gratis en eenvoudig!

Kan toch niet serieus of betrouwbaar zijn dit ?
    Voorlopig zonder en op zoek !

Re: Nikon D700

Ik vrees er voor maar probeer is en weet ons te zeggen of het gelukt is dan koop ik ook eentje bij
    Groetjes
    Luc
    Nikon D700 & D4 met redelijk wat glaswerk in de tas + Panasonic Lumix FZ 150

Comment

Uiterst betrouwbaar->geen geld meer en ook geen camera, dat weet je van te voren: dus betrouwbaar.
      Nikons, Nikkors, Sigma's en Tamrons..15 tot 400mm en nu ook een Pen + Zuiko's en Lumix...

Comment

Deze toestanden heb ik al meermaals gemeld bij 2dehands enz
        De beheerders doen er niet veel aan...
        gewoon negeren

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door lucske_40 Bekijk bericht
          Ik vrees er voor maar probeer is en weet ons te zeggen of het gelukt is dan koop ik ook eentje bij
          Groetjes
          Luc
          Beter nog:schrijf hem een e-mail en zeg dat je een grote groepsaankoop wil doen van wel 20 toestellen,je wil ze zo vlug mogelijk hebben en je vindt de prijs wel goed.Hou ze zo lang mogelijk aan het lijntje en op het laatst zeg dat je de spullen persoonlijk komt afhalen want je woont toch in de buurt,géén overschrijvingen.Het zal plotseling stil worden an de overzijde....

Walter
          D850

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Roland Cuypers Bekijk bericht
            Deze toestanden heb ik al meermaals gemeld bij 2dehands enz
            De beheerders doen er niet veel aan...
            gewoon negeren
            Ik reageer ook geregeld, meer kan je niet doen

Marktplaats en Kapaza reageren direct, 2dehands veegt er tegenwoordig zijne frak aan.....
            D800 en een goed glasservies

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Phororhacos Bekijk bericht
              Beter nog:schrijf hem een e-mail en zeg dat je een grote groepsaankoop wil doen van wel 20 toestellen,je wil ze zo vlug mogelijk hebben en je vindt de prijs wel goed.Hou ze zo lang mogelijk aan het lijntje en op het laatst zeg dat je de spullen persoonlijk komt afhalen want je woont toch in de buurt,géén overschrijvingen.Het zal plotseling stil worden an de overzijde....

Walter
              Hij gaat mss in gebroken Engels reageren...

Comment

bestel er voor mij eentje mee en kom hem mij brengen, ik geef je 300euro voor je benzine
                Flickr

Comment

Niet dus...

Hello ,

I'm really glad you're interested in this item.
                  I apologize for the delay but I had some problems with my computer.
                  The lowest price I can offer is 900 euro including all taxes and is not negotiable, the price includes insurance and shipping to your address.
                  Original purchase date: 14/08/2011 The product is new, all original packaging and
                  accessories + invoice and warranty.
                  for now I'm out of town with my job and I'll be back in two months or more, I'm in London, where I opened a pet store. it will not be a problem because I will deliver the product if you want to buy.
                  (No time for meetings with the buyer or his friends not agree with these proposals)
                  So can not do business directly with the buyer!
                  because no time for this sale, so i'm trying to sell it online. So if you are really interested in this product and want to buy it.
                  I want to use this company has lower taxes and is faster.
                  1...Company DPD Global... is safe for the seller and the buyer.

Here is my deal method:
                  A.First you have to send me your shipping information (your name and address).
                  1.After I have received your shipping info, I'll go to a DPD Location and I will leave the product onto your name and address as the intended receiver.
                  B.DPD will check it to see that the unit was placed with all the papers and to see that is legal.
                  2.You will receive a notification from DPD as a confirmation that the product is in their custody and also, that the product has been tested.
                  C. DPD verify the transfer of money, and if everything is in order, will deliver the product to your door.
                  PLEASE READ:Very important!
                  - I will receive payment details after you check the product and you will agree to keep.
                  - The payment details will remain with the company until you confirm that everything is Ok and you want to keep it.
                  If you want to close this deal today please tell me your name and address and i will start the shipping!
                  So, this is not a blind transaction, you can see the product before you decide to buy them. This way we are both protected: i will know that i have a serious buyer who has the money to pay me and you will be able to see and inspect the product before buying them.
                  D.If by any reason, you will not be satisfied with the product, you will return the product to DPD with no expenses.
                  I apologize if it seems like I'm pushing on this deal but I really want to be sure that everything is clarified before any further steps.

Please complete your details correctly!!!

Shipping detaills like this:
                  First name:
                  Last name :
                  Address :
                  City/State :
                  PostalCode :
                  E-mail 1:
                  E-mail 2:
                  Phone Number:

Tell me whether you agree with all to whether I'll wait or I have to find another buyer.
                  I hope to be a person who wants to buy!
                  I await your response.

Thank you ,
                  Marc

Marc gaat vroeger mogen opstaan om mij in t'zak te zetten
                  Voorlopig zonder en op zoek !

Comment

I'm out of town... deze komt steeds terug.
                    Ik antwoord dan dat ik een reisje plan en in de buurt kom en er dan zelf achter kom, dan hoor je niets meer...
                    Flickr

Comment

Als het te mooi om waard te zijn lijkt, is het dat ook..

Grappig wordt het wel als je de rollen omdraait en vraagt of het verstuurd kan worden naar een vriend in Nigeria ;-)
                      Canon 7D gripped + Canon EF-S 17-55 f/2.8 IS USM + Canon EF 50mm f/1.8 II + Sigma 30mm f/1.4 EX + Metz 44 AF-1

Comment

Bij mij idem #Bart maar ondertekend door Patrick.
                        Groeten Hervé.

Comment

lol

..comes verpakt in de originele doos..
                          Precies Clement Peerens

Comment

Nikon D3
                            Op Aanbod.be staan ruim 350.000 tweedehands zoekertjes te koop. U kunt zelf zoekertjes plaatsen, dit is gratis en eenvoudig!
                            Groeten Hervé.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Baziel Bekijk bericht
                              De tekst die erbij staat is weer hilarisch hahaha
                              D800 en een goed glasservies

Comment

Working...
                              X