Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Ook gezien in de krant gisteren ?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Ook gezien in de krant gisteren ?

    Koning Albert fotografeert met een D700

  • #2
    Re: Ook gezien in de krant gisteren ?

    ik vermoed dat hier ook snel een slotje gaat opkomen
    Forum voor alle off-topic postings, postings die dus absoluut NIETS met fotografie te maken hoeven hebben. Lees de specifieke forumregels erop na in de sticky posting.

    Comment


    • #3
      Re: Ook gezien in de krant gisteren ?

      Oorspronkelijk geplaatst door gert007 Bekijk bericht
      ik vermoed dat hier ook snel een slotje gaat opkomen
      http://forum.belgiumdigital.com/f59/...en-400462.html
      Ik heb dus de topic zoals gewoonlijk weer gemist
      Maar geen probleem hoor, ik heb een goeie vriend die in een lang verleden les heeft gegeven in Zevenkerke aan de zonen van -jawel jawel-
      Ik heb hem zojuist even opgebeld en Albert kan er wel mee lachen, zegt hij.
      We gaan dit weekend nog aperitieven.

      Maar Canon was dus echt geen optie

      Comment


      • #4
        Re: Ook gezien in de krant gisteren ?

        Heb net ff met den Bebert zelf gebeld en hij zei dat hij hier wel degelijk een account heeft, maar hij wou niet zeggen onder welke nickname.
        Bijna elke avond zit hij op BD en zn Paola vindt dat maar niks.
        Die zou liever saampjes TV kijken.
        Doe ze daar op BD de groetjes van Bebert zei hij nog.
        Dat is hierbij gedaan.

        Comment


        • #5
          Re: Ook gezien in de krant gisteren ?

          hij zal wel VR lenzen hebben
          The Knight That Says Ni...kon

          Comment


          • #6
            Re: Ook gezien in de krant gisteren ?

            We kunnen zeveren zoveel we willen, alleen, niemand heeft eigenlijk het recht van spreken buiten diegene die foto's van hem hebben gezien.

            Even terzijde:
            ZIjn vader, koning Leopold 3, zaliger was een schitterend en begeesterd natuurfotograaf waar velen van ons meer dan een U moeten tegen zeggen.
            Als persoon heb ik heel wat ervaring mogen van op doen tijdens de vele middaggesprekken, waarvoor mijn dank. En of het om al dan niet gekregen materiaal gaat, ging doet niets ter zake.
            https://www.fotospotter.be
            Je suis content d’être heureux

            Comment


            • #7
              Re: Ook gezien in de krant gisteren ?

              Oorspronkelijk geplaatst door purlut Bekijk bericht
              We kunnen zeveren zoveel we willen, alleen, niemand heeft eigenlijk het recht van spreken buiten diegene die foto's van hem hebben gezien.

              Even terzijde:
              ZIjn vader, koning Leopold 3, zaliger was een schitterend en begeesterd natuurfotograaf waar velen van ons meer dan een U moeten tegen zeggen.
              Als persoon heb ik heel wat ervaring mogen van op doen tijdens de vele middaggesprekken, waarvoor mijn dank. En of het om al dan niet gekregen materiaal gaat, ging doet niets ter zake.
              we hebben wel recht van spreken. 't is met ons geld dat hij dat betaalt, dus mag hij tonen dat dat materiaal goed besteed is. Als je Belgisch Kampioen Steuntrekken bent hoort dat bij je positie.
              The Knight That Says Ni...kon

              Comment


              • #8
                Re: Ook gezien in de krant gisteren ?

                Oorspronkelijk geplaatst door putor Bekijk bericht
                we hebben wel recht van spreken. 't is met ons geld dat hij dat betaalt, dus mag hij tonen dat dat materiaal goed besteed is. Als je Belgisch Kampioen Steuntrekken bent hoort dat bij je positie.
                Putor,
                ik heb het wel over de kwaltiteit van de foto's die hij neemt en hoe hij zijn toestel al dan niet gebruikt.
                Zo beoordeel ik ook geen foto hier op het forum zonder zelf de foto aandachtig te hebben bekeken.
                https://www.fotospotter.be
                Je suis content d’être heureux

                Comment


                • #9
                  Re: Ook gezien in de krant gisteren ?

                  Oorspronkelijk geplaatst door purlut Bekijk bericht
                  Putor,
                  ik heb het wel over de kwaltiteit van de foto's die hij neemt en hoe hij zijn toestel al dan niet gebruikt.
                  Zo beoordeel ik ook geen foto hier op het forum zonder zelf de foto aandachtig te hebben bekeken.
                  dat bedoel ik ook. Als hij vindt dat wij allemaal moeten samenleggen voor een lekkere D700 voor hem, mag hij tonen dat hij daar ook iets nuttig mee doet.
                  The Knight That Says Ni...kon

                  Comment


                  • #10
                    Re: Ook gezien in de krant gisteren ?

                    Oorspronkelijk geplaatst door putor Bekijk bericht
                    we hebben wel recht van spreken. 't is met ons geld dat hij dat betaalt, dus mag hij tonen dat dat materiaal goed besteed is. Als je Belgisch Kampioen Steuntrekken bent hoort dat bij je positie.
                    Een beetje een kromme redenering. Alle mensen die geld krijgen van de staat, ambtenaren, ministers, werklozen, pensioentrekkenden,... moeten voor jou dan ook tonen dat hun geld goed besteed wordt? Die krijgen namelijk ook ons belastingsgeld...
                    70D / 450D / Sigma 10-20mm f/4-5.6 HSM / 18-55IS / 50mm f1.8 II / 430EXII / Sigma 120-300mm f/2.8 OS / Kenko Pro 300 1.4x DG / Sigma 2x APO DG / Flickr / 500px / lsfotografie.webs.com

                    Comment


                    • #11
                      Re: Ook gezien in de krant gisteren ?

                      Het vorige topic erover werd gesloten omdat het weer richting maatschappelijk ging,
                      kunnen we het hier toch achterwege laten?
                      It's a basic truth of the human condition that everybody lies. The only variable is about what.

                      Comment


                      • #12
                        Re: Ook gezien in de krant gisteren ?

                        Oorspronkelijk geplaatst door LaurentS Bekijk bericht
                        Een beetje een kromme redenering. Alle mensen die geld krijgen van de staat, ambtenaren, ministers, werklozen, pensioentrekkenden,... moeten voor jou dan ook tonen dat hun geld goed besteed wordt? Die krijgen namelijk ook ons belastingsgeld...
                        die hebben iets gedaan om hun rechten op te bouwen of werken voor hun geld. Bij Albert II volstond het geboren te worden.

                        Maar pas op, ik ben in mijn afkeer van het vorstenhuis al sterk gemilderd. IPV hen tegen de muur te zetten en af te schieten hou ik het nu bij hen hun onrechtmatige bezittingen afnemen en hen een job te laten zoeken. Degenen die al oud zijn kunnen minimumvoorzieningen voor bejaarden krijgen aangezien geen van heb iets gedaan heeft om pensioenrechten op te bouwen.
                        The Knight That Says Ni...kon

                        Comment


                        • #13
                          Re: Ook gezien in de krant gisteren ?

                          Naar 't schijnt was Leopold III ook een fervent fotograaf.
                          Er is ooit een tentoonstelling van geweest.

                          G
                          fijnefotografie.be, blog, workshops en fotostudio te huur in Aalst
                          Een beeldscherm is geen aanvaardbare manier om je foto's te presenteren. Kwaliteit komt pas bovendrijven in een print...

                          Comment


                          • #14
                            Re: Ook gezien in de krant gisteren ?

                            Oorspronkelijk geplaatst door Koeno Bekijk bericht
                            Het vorige topic erover werd gesloten omdat het weer richting maatschappelijk ging,
                            kunnen we het hier toch achterwege laten?
                            nee,
                            Een topic starten over wat een koning doet en laat is sowieso een maatschappelijke discussie omdat hij dat met ons geld doet. Werklozen en gepensioneerden leven van hun uitgesteld loon, naar de letter van de wet is het echt hun geld. Ik vind het geen buitensporige eis om onze leden van het koningshuis te laten verantwoorden waarom ze dit of dat nodig hebben.

                            Dat hij dan eens exposeert. Zijn broer Boudewijn had een biljarttafel en was volgens Raymond Ceulemans (die er eens een partijtje mee drienbandde) een goed biljarter.
                            The Knight That Says Ni...kon

                            Comment


                            • #15
                              Re: Ook gezien in de krant gisteren ?

                              Oorspronkelijk geplaatst door putor Bekijk bericht
                              nee,
                              Een topic starten over wat een koning doet en laat is sowieso een maatschappelijke discussie omdat hij dat met ons geld doet. Werklozen en gepensioneerden leven van hun uitgesteld loon, naar de letter van de wet is het echt hun geld. Ik vind het geen buitensporige eis om onze leden van het koningshuis te laten verantwoorden waarom ze dit of dat nodig hebben.

                              Dat hij dan eens exposeert. Zijn broer Boudewijn had een biljarttafel en was volgens Raymond Ceulemans (die er eens een partijtje mee drienbandde) een goed biljarter.
                              1 antwoord: Zucht en hopenlijk een snel slot.
                              It's a basic truth of the human condition that everybody lies. The only variable is about what.

                              Comment

                              Working...
                              X