Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

verloren in tijd en ruimte

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • verloren in tijd en ruimte

    1.


    2.


    3. Dopje wordt vervangen.

    Last edited by Loeky; 14 januari 2012, 19:58. Reden: voorwerpen van plaats veranderen

  • #2
    Re: verloren in tijd en ruimte

    ik krijg het gevoel dat de foto samgedrukt is. misschien iets meer ruimte geven.
    ik zou het rode object ook op een sterkere plaats in beeld plaatsen
    Steven

    Comment


    • #3
      Re: verloren in tijd en ruimte

      Vooreerst bedankt voor Uw bijdrage.

      tja, bracht U mij voor een probleem. De dop stond juist op die plaats en de bewerking die ik uitgevoerd had maakte dat het beeld zo tot tegen de rand kwam te staan. Dus werd het een denkwerk en gepaardgaande met een nieuw inzicht.
      Dus heb ik een nieuwe versie gemaakt en ze allemaal los van elkaar bewerkt. Om ze nadien samen te koppelen.
      Eerst achtergrond (moest een andere zijn dan die vorige omdat die ook gekoppeld was aan eerste verwerking), nadien de losse stukjes ovaal (van de ovaal kon ik nu een ronde maken) en dop.
      Dan had ik meer bewegingsruimte om de voorwerpen op een plaats te deponeren dat mij goed niet slecht leek.

      update werd uitgevoerd
      Last edited by Loeky; 14 januari 2012, 04:09.

      Comment


      • #4
        Re: verloren in tijd en ruimte

        De eerste zegt mij eerlijk gezegd niet veel, de 2e daarentegen is wel leuk gedaan al had voor mij dat rode dopje niet gehoeven
        bedankt om te kijken of te reageren, frans !

        Comment


        • #5
          Re: verloren in tijd en ruimte

          Ik hou me nog even op de vlakte maar wat is je bedoeling van dat "dopje", ik zie of snap voorlopig het verband niet ? Voor de rest wel een dynamische foto, met beweging, actie en een sterke expressie. Vind het heel geslaagd (waarschijnlijk zonder dopje).
          Kunst is genieten - genieten is een kunst !

          Comment


          • #6
            Re: verloren in tijd en ruimte

            Ja ik begrijp wat je bedoeld Fraske. Het beeld zou op zich al mooi zijn zonder.
            Maar ik mijn werk is het dopje hoofdrolspeler.

            Comment


            • #7
              Re: verloren in tijd en ruimte.

              @ G.R. :

              tip : lees de titel nog eens opnieuw, je weet nu dat hoofdrolspeler klein dopje is.... zoek nu het verhaal van de foto.

              Comment


              • #8
                Re: verloren in tijd en ruimte.

                Oorspronkelijk geplaatst door Loeky Bekijk bericht
                @ G.R. :

                tip : lees de titel nog eens opnieuw, je weet nu dat hoofdrolspeler klein dopje is.... zoek nu het verhaal van de foto.
                Loeky, je bent een man naar mijn hart Ik die nogal bezig ben in het medium plastische en beeldende kunsten zou dit moeten ingezien hebben, maar je ziet hé met al mijn slimmigheid nog missen
                Oh ja, jij had blijkbaar toch ook het verhaal (inhoud) van mijn "green... enz." niet door
                Kunst is genieten - genieten is een kunst !

                Comment


                • #9
                  Re: verloren in tijd en ruimte

                  eerlijk gezegd neen, het enige excuus dat ik kan vinden is dat ik onvoldoende engels ken, dus begreep ik je titel niet echt. Ik had de woorden moeten opzoeken
                  dat zou dan aantonen dat ik in het bezit ben van enig verstand .

                  Nu zal ik je een andere en nieuwere versie tonen. Die is aantrekkelijker voor het oog, maar met dezelfde achtergrond van het verloren dopje. Toch krijgt klein dopje een ereplaats in mijn hart. Hoe gek sommigen het misschien ook vinden.
                  Al had ik deze "alleen" willen noemen. Meer uit frustratie.

                  En ik vind het niet erg dat je het niet onmiddellijk begreep. Dat kan gebeuren nietwaar ? Ik ben nu echt opgelucht.
                  Last edited by Loeky; 14 januari 2012, 20:01.

                  Comment


                  • #10
                    Re: verloren in tijd en ruimte

                    @ G.R. : eigenlijk ben ik blij dat ik nu weet dat ik te doen heb met iemand uit de plastische wereld.
                    Van deze laatste die ik stilletjes toch nog "Alleen" blijft noemen heb ik in een drieluik geplaatst, telkens een andere kleur om gemoedstoestand weer te geven.

                    Comment


                    • #11
                      Re: verloren in tijd en ruimte

                      Ik ben even plastisch en kunstzinnig als een rode biet, maar mijn gevoelens gaan steeds
                      op zoek. Op de tast. Daarbij sla ik vaak de bal volledig mis. Maar dat belet me niet om
                      een mening te hebben. Bij mij is het dus geen nieuwsgierigheid die me drijft, maar mijn
                      onvermogen. Onkunde, zo u wilt.
                      Nu dan. Verloren in tijd en ruimte? Prachtige titel maar ik voel het niet. Wat ik wel voel is
                      vervreemding. De vervreemding van een verloren ziel in een vreemde wereld. (Die laatste
                      foto had er van mij niet bij gemoeten.)

                      Comment


                      • #12
                        Re: verloren in tijd en ruimte

                        Hello Doudeke, fijn dat je gekomen bent. Je moet inderdaad geen kenner zijn. Het is al fantastisch dat het beeld tot je spreekt. Dat is de bedoeling. Ook de eigenlijke bedoeling van alle kunstwerken. Laat het beeld tot je spreken en zoek het verhaal die tot je spreekt. Ik hoop van harte dat je nog dikwijls mijn werken komt bekijken en bespreken. Daar kijk ik ook echt naar uit.
                        Je hebt een geestige, spirituele geest en dat is voornaam. Echt ik meen het hoor.
                        Ik weet dat je zo kijkt en denkt. En dat is gewoonweg fantastisch. Vaak zet ik het me op een schaterlachen als ik je bijdrage lees. Ze zijn echt leuk en frappant.

                        Jou titel vind ik ook erg goed gekozen

                        Comment


                        • #13
                          Re: verloren in tijd en ruimte

                          Oorspronkelijk geplaatst door Loeky Bekijk bericht
                          @ G.R. : eigenlijk ben ik blij dat ik nu weet dat ik te doen heb met iemand uit de plastische wereld.
                          Van deze laatste die ik stilletjes toch nog "Alleen" blijft noemen heb ik in een drieluik geplaatst, telkens een andere kleur om gemoedstoestand weer te geven.
                          Steeds je visie en vooral je gevoel volgen, al de rest zijn technische hulpmiddeltjes. In de "drieluik" kan ik inkomen, ik zie het al zo voor me en weet dat het goed is
                          De laatste up-date had je naar mijn gevoelen beter niet geplaatst !

                          Oorspronkelijk geplaatst door doudeke Bekijk bericht
                          Ik ben even plastisch en kunstzinnig als een rode biet, maar mijn gevoelens gaan steeds
                          op zoek. Op de tast. Daarbij sla ik vaak de bal volledig mis. Maar dat belet me niet om
                          een mening te hebben. Bij mij is het dus geen nieuwsgierigheid die me drijft, maar mijn
                          onvermogen. Onkunde, zo u wilt.
                          Nu dan. Verloren in tijd en ruimte? Prachtige titel maar ik voel het niet. Wat ik wel voel is
                          vervreemding. De vervreemding van een verloren ziel in een vreemde wereld. (Die laatste
                          foto had er van mij niet bij gemoeten.)
                          Het doet me een waar genoegen dat je anticipeert Louis ook al hebben rode bieten kunstzinnige vormen. De bal die sla je heel zelden mis - vind ik - omdat we op dezelfde gevoelige lijn denken en reageren. Mijn nieuwsgierigheid zal steeds in "een vraag" worden behandelt waar dan de "onkunde" bij aanleunt. In al deze materie heb ik het meest geleerd bij de plastische en beeldende kunsten, kunstenaars en recensenten : uiting van je gevoelens in en onder alle soorten vormen en stijlen. Einde preek. Ga allen in vrede heen
                          Kunst is genieten - genieten is een kunst !

                          Comment


                          • #14
                            Re: verloren in tijd en ruimte

                            Daar volg ik je ook in G.R.

                            Comment


                            • #15
                              Re: verloren in tijd en ruimte

                              @ G.R. ja ik ben het met je eens die laatste hoefde er niet op. Maar oogt wel mooi nietwaar ? Die titel "alleen" past er eigenlijk beter bij.

                              Comment

                              Working...
                              X