Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

LP700-4 Gespot te Brugge

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • LP700-4 Gespot te Brugge

    eentje van een tijdje geleden
    man man wat is me dat een masjien, je verwacht ze eigenlijk kleiner als je ze voor het eerst in het echt ziet, maar dit zijn toch redelijk grote wagens




    enjoy

  • #2
    Re: LP700-4 Gespot te Brugge

    En nog in mat zwart ook ... schitterende wagen.
    Ik zou wel de luchtinlaten eens vrijmaken, deze V12 heeft heel wat koeling nodig. Foto is op 28 november 2011 genomen ... dan is dit één van de eerste publiekswagens in de UK geweest ... er zijn er al vier in België verkocht trouwens, drie in oranje en eentje net zoals deze
    Fotografie - Tutorials - Schaalmodellen
    Ik doe het met Canon gLas van 24 tot 400mm op FF en enkele lichtpuntjes ...

    Comment


    • #3
      Re: LP700-4 Gespot te Brugge

      Oorspronkelijk geplaatst door LamboCars Bekijk bericht
      En nog in mat zwart ook ... schitterende wagen.
      Ik zou wel de luchtinlaten eens vrijmaken, deze V12 heeft heel wat koeling nodig. Foto is op 28 november 2011 genomen ... dan is dit één van de eerste publiekswagens in de UK geweest ... er zijn er al vier in België verkocht trouwens, drie in oranje en eentje net zoals deze
      yup idd op 28 november getrokken, op mijn verjaardag, ik zag hem de straat inrijden en ben er als een halve gare naartoe gelopen en toestemming gevraagd om enkele foto's te mogen nemen.

      zeer vriendelijke man, en gaf direct toestemming op voorwaarde dat ik zijn nummerplaat erop liet, omdat het een betekenis heeft voor hem en zijn wagen, ben er nog altijd niet achter wat ze zou kunnen betekenen.

      heb er nog enkele van deze foto's.
      hij mocht em wel eens wassen

      Comment


      • #4
        Re: LP700-4 Gespot te Brugge

        Oorspronkelijk geplaatst door TrsH Bekijk bericht
        zeer vriendelijke man, en gaf direct toestemming op voorwaarde dat ik zijn nummerplaat erop liet, omdat het een betekenis heeft voor hem en zijn wagen, ben er nog altijd niet achter wat ze zou kunnen betekenen.
        Google maar eens naar NT11AKE.
        Mooie wagen. Alleen spijtig dat er bij dit soort shots nogal storende omgeving is, vooral m.b.t. het volk.

        En stond hij toch niet illegaal op een bushalte zeker?!

        Comment


        • #5
          Vanavond eens googelen ernaar, was idd jammer dat er veel omgevingsdrukte was, zou toch graag eens zo'n wagen een dagje gebruiken om een shoot mee te doen en ermee te rijden

          Sent from my HTC using Tapatalk

          Comment


          • #6
            Re: LP700-4 Gespot te Brugge

            Prachtige auto he, daar wil iedereen wel eens een toerke mee doen.
            Mooie shoot.
            http://xstreamdigital.be

            Comment


            • #7
              Re: LP700-4 Gespot te Brugge

              De auto staat er mooi op

              En die supersportwagens zijn idd een pak groter dan je verwacht als je ze enkel op de foto hebt gezien.
              Onlangs op de Antwerpse ring in de file op mijn moto een Austin Martin voorbij gereden, toen viel 't me ook op dat er maar vrij weinig plaats was om te passeren, die leek me bijna even breed als een camionette..
              Leer over flipperkasten op www.flippers.be - Mijn Flickr fotos

              Comment


              • #8
                Re: LP700-4 Gespot te Brugge

                Mooie foto.
                Naar het schijnt , zou er binnenkort in Sint-Truiden ook eentje ronddrijden .
                Ben nog op de bevestiging aan het wachten , zodat ik hem kan gaan fotograferen
                Groeten , VDSDigit@l

                Comment

                Working...
                X