Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Dominikaanse Republiek

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Dominikaanse Republiek

    Binnen enkele weken ga ik naar Bavaro in de D.R. wie kan me goede raad geven om "prachtige" foto's te maken ???
    mijn eerste maal in D.R. dus alles welkom

  • #2
    Re: Dominikaanse Republiek

    Het algemene Caribische plaatje vastleggen, met die mooie zee, stranden en palmbomen, is al een heel mooie starter. Verder zal het een beetje afhangen of je bijv. met excursies naar het binnenland kan gaan....de watervallen van Jarabacoa zijn ook absoluut de moeite waard.
    Het zal natuurlijk wel afhangen waar je zit in de DR...een bezoekje aan Puerto Plata en vooral Sosua zijn ook heel leuk om te doen.
    Veel Nikon met een snuifje Tamron en Sigma.

    Comment


    • #3
      Re: Dominikaanse Republiek

      Wij hebben volgende uitstappen gedaan van Bavaro :
      - tropical storm : uitstap naar Astron wrak met catamaran, nadien kan je snorkelen
      - Isla Saona : is een deel van het nationaal park van Del Este, schitterend wit strand, je gaat er naar toe met de catamaran en je komt terug met de speedboot. Aperitieven doe je al rechtstaande temidden van de zee.
      - monstertruck : 8 * 8 truck waar je het binnenland mee gaat verkennen : suikerrietvelden, typische dorpjes, lokaal schooltje, voodoo. Als je kan doe oude kleren mee en laat ze daar achter.
      Dit jaar gaan we terug naar de Dominicaanse Republiek met volgende uitstappen vanuit Punta Cana :
      - Hispaniola Explore : bezoeken van het binnenland
      - Santo Domingo
      - Samana
      - uitstap Catamaran zonsondergang
      - canopy adventure, river adventure

      Bijna overal kan je snorkelen en duiken of worden er snorkel uitstappen of duik uitstappen georganiseerd.

      Voor de rest is het zon, zee en strand
      Last edited by Dannyvg; 19 januari 2012, 17:58.

      Comment


      • #4
        Re: Dominikaanse Republiek

        Van harte bedankt voor de info

        Comment

        Working...
        X